JaSmitter hverandre de da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSmitter hverandre de da![]()
JaDet blir spennende
Vil dere bo i nærområde eller flytte bort?
Er kanskje ikke det, men det føles lite ut når jeg skravler med dereEr ikke dårlig det heller
Lille U du mener?Så god, Musemor..
Stakkars broren dinDa har endelig snuppa sovet 5 min. Litt til så kan mor tissebroren min har blitt behandlet dårlig igjen. Ja han kom på sykehjem igjen og de kan verken skifte midlertidig stomi, mat sonde og noe til urinveien
han lå å fløt i alt kroppsvæske i går .... Nå har mamma kontaktet Erna og helseministeren. Ahus har blitt litt bedre, men det er etter mye klager
![]()
Syns i grunn det var den det jeg ogsåDet syns jeg også.
Ja, jeg kjøpte den.
Ungene ble elleville![]()
Aner ikke. Hun virker helt fin. Klør i gommene. Men ellers ok. Vært litt vrien med matinga idag. Men nekter å sove.. bare sutrer..Er hun ikke helt i form stakkars?
Det går unna hos degYes det stemmer
Hva gjør de der?Apropos peppes
Fantastisk det de gjør i Fredrikstad
Spennende, hvordan går det?Da er lille U for første gang lagt på eget rom
Ser ut som han koser seg veldig på eget romLille U du mener?
Han er en liten skjønning
På julaften etter kl 17 åpner de dørene for de som ikke har et sted å være og serverer gratis pizza og miniralvannHva gjør de der?
Ja..Vi kjøpte oss relativt ny bil I fjor,så det vi må ut med er heldigvis forebyggende og trengs forhåpentlig ikke gjøres på noen årDet er dyrt å ha bil![]()
Man kan ikke alle skravle like myeEr kanskje ikke det, men det føles lite ut når jeg skravler med dere
Det var et utrolig bra tiltakPå julaften etter kl 17 åpner de dørene for de som ikke har et sted å være og serverer gratis pizza og miniralvann
Ja gjør vel detDet går unna hos deg![]()
Det er superbra!Det var et utrolig bra tiltak![]()
Jeg er over 1500 i alle fallJa gjør vel det
Vi har tidligere hatt vuggen hengende på verandaen så han er vandt med å sove i den, bare ikke på den tiden av døgnet.Ser ut som han koser seg veldig på eget rom![]()