Minst mulig. Enn du?Hva er planene for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minst mulig. Enn du?Hva er planene for kvelden?
Jeg synes den var kul jegLa ut bilder for litt siden.
Den ser slik ut
Vis vedlegget 150352 Vis vedlegget 150353 Vis vedlegget 150354 Vis vedlegget 150355 Vis vedlegget 150356
Minst mulig her ogsåMinst mulig. Enn du?
Æsj, vår skal bytte dynamo på fredag. Dyrt det også. .Blæh.. bilen vært på service og EU kontroll og må betale 8000,- :/
Nam nam,håper det gjør susenVi drar og spiser biff på big horn, for å se om det kan få ut babyen ;p tar seg liksom ikke opp, så vi prøver en tur ut .
Ble akutt trøtt jeg også. Er alene med tuppa så det blir ingen hvil.Guri så trøtt jeg er
Ah. Ikke regelmessige enda, snakk om å sette igang eller?Nei, er her enda. Har faktisk ikke sett snurten til noe JM etter at jeg ble flyttet over til tun a [emoji14] men jeg får vel vurder å dra hjem snart når rushen gir seg, siden det ikke tar seg opp. Er veldig behagelig å være her, men får dårlig samvittighet når riene ikke kommer. Hun andre jordmoren på tun B var mer ivrig på å få i gang fødselen, men på tun a vil de jo helst ikke gjøre så mye inngripen.
Vet ikke.. synes vi har tenkt at det er sikkert tenner lenge nå. Men idag er helt ekstrem...huff stakkars litentenner kanskje? snuppa mi hadde sånn ved tannfrembrudd :/
Er altfor liteNei, men er bedre enn ingenting da.![]()
Hørtes litt lite ut. Hvor gammel er hun?![]()
Jeg synes den var kul jeg
Det syns jeg også.Kjøpte du den?
Okei, den har ikke jegSesong 2 ligger på den amerikanske netflixen. Nr 3 laster vi ned..
Ja, det er detFarlig å sette seg ned
Så spennende. Lykke tilDa er lille U for første gang lagt på eget rom
Nei StakkarnMhm... Ikke bare bare..
Nei, det var stoff til å lage sengesett til frøknaDet gikk fint det. Koselig![]()
Julegave?![]()
Han bruker litt lenger tid enn vanlig, og sover ikke helt enda, men nesten.Så spennende. Lykke til![]()
Hahaha den var stilig
Det er dyrt å ha bilÆsj, vår skal bytte dynamo på fredag. Dyrt det også. .