Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var veldig fin tidlig, og så spydde han en gang, men etter det ble det bedre og bedreok fint. hvordan har formen hans vært i dag?
Jaja hun er veldig søt![]()
Åhh...dere måtte på helsestasjonen da?
HahaDet ligger noen og bæsjer på fanget mitt![]()
Er I allefall 3/4 av oss her på skravletråden og vet om et par flere fra november
Så er vel "bare" å finne en dag det passer/lansere ideen![]()
Ja det er det. Særlig når han ble piggerehuff da. dakar:/
nei, ser den. det er jo nærmest umulig
Var å så på julespillet til 3 klassingenhva dere skal på?
Hehehehaha jeg gikk gjennom i hode mitt i sted...en jeg ikke aner...haha
2730. Var 2700 for tre uker siden, så er 400 g opp. Ikke krise, men ikke veldig bra :/ snakka ikke med hs i dag, men sist sa hun at så lenge han har våte bleier så er det greit. Men skal til 6 ukers kontroll på mandag, så skal høre daDet hørtes koselig uthvor stor var han ved fødsel igjen? Hva sier hs om vekten da?
![]()
Går jo an å prøveMener det er et par til, men usikker på hvor aktive de er på skravletråden?
Ulempen men å organisere via bv er at det ofte sklir litt ut; mange som vil være med, men få som svarer på når det passer :/
Nei, heldigvis ikke ned. Men bare 400 g opp på tre uker.. Syns det er så lite ift hva andre babyer går opp :/Har han gått ned? lei seg fjes?:/
Åjåj!!:O Det var mange!Tobben er oldebarn nummer 43å enda er det 7 barnebarn som ikke har begynnt med barn
![]()
såpassTobben er oldebarn nummer 43å enda er det 7 barnebarn som ikke har begynnt med barn
![]()
Ikke santÅjåj!!:O Det var mange!![]()