Bra det går fremoverFortsatt ikke helt i toppform, men langt bedre![]()
Satser på at du snart er helt bra igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det går fremoverFortsatt ikke helt i toppform, men langt bedre![]()
Lager meg grøt senere. Sliter med å få en jente til å sove herÅ nei. Da forstår jeg.![]()
Jeg er faktisk en av de som ender opp med å være syk på julaftenMange som er syk for tiden merker jeg. Godt å bli ferdig før jul da![]()
Joda. Går greit her. Bare sliten generelt. Og frøkna er ikke heelt som vanlig idag. Sover nesten ikke og er endel sutrete :/Kjekt å høreHvordan går det med deg da?
Ååh, nam nam namVurderer vafler til kveldsmat i dag jeg![]()
Off da, begynner å bli litt syk hun og kanskje?Joda. Går greit her. Bare sliten generelt. Og frøkna er ikke heelt som vanlig idag. Sover nesten ikke og er endel sutrete :/
ekkelt da...Vet dere hva jeg fant på Ikea før i dag?
Jeg fant en bamse-ulv som kom sammen med en bamse-bestemor og bamse-ulven hadde hull i munnen slik at den kan spise bamse-bestemoren, og borrelås på magen slik at man får henne ut igjen
Ja, det er detÅåh, nam nam nam![]()
Skal ha lillesøster torsdag-søndag så håper å være i god formBra det går fremover
Satser på at du snart er helt bra igjen![]()
Ja, hver gang. HeheOg man angrer like mye dagen etterpå.. hver gang![]()
huff da :/ begynner henne å bli syk?Joda. Går greit her. Bare sliten generelt. Og frøkna er ikke heelt som vanlig idag. Sover nesten ikke og er endel sutrete :/
Det har jeg vært 2 ganger selv, var helt grusomtJeg er faktisk en av de som ender opp med å være syk på julaften
Bad karma![]()
Ja, da er det greit å være i formSkal ha lillesøster torsdag-søndag så håper å være i god form![]()
Jeg kommer på besøkVurderer vafler til kveldsmat i dag jeg![]()
Den er greiJeg kommer på besøk![]()
Ja, må huske å spise!Lager meg grøt senere. Sliter med å få en jente til å sove her![]()
Hun er 15, men krever en god del da hun har asperger syndrom og sliter med en del andre ting i tilleggJa, da er det greit å være i form
Hvor gammel er hun?
Det skjønner jegHun er 15, men krever en god del da hun har asperger syndrom og sliter med en del andre ting i tillegg
Jippi! Jeg elsker vafler!Den er grei![]()