Ja de e detEr så koselig med masse spark![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de e detEr så koselig med masse spark![]()
Heldige dere erVi er på sesong 3![]()
Svigermor svigermonster vet akurat Va du snackar omMhmSvigerfar er snill og god, mens svigermor er svigermonster
De er heldigvis ikke sammen lengre, er vel 18 år sia de gikk fra hverandre..
Da skjønner jeg dere reagerte skikkelig på parfymert jente!!Definitivt.
Vi er nærmest parfymefritt her i huset. Ikke helt da, vi voksne bruker parfymert deo, dusjåpe og shampo, ja selv ungene har jo fått en shampo med jordbærlukt nå. Vi fikk for snart 7,5 år siden en liten baby i hus som hadde sensitiv hud og klødde. Vi har først nå som han ble 7 fått i hus noe vaskemiddel til klær med lukt (til sportstøyet til faren) og virkelig, hele huset lukter jo VELDIG når det er brukt.
Det var virkelig et lettere sjokk å få en parfymert unge i hus, glad vi ikke traff mine foreldre den uka, mamma hadde kommet til å få astmaanfall av henne (hun får det av parfymelukt, også fra såper, vaskemiddel etc)
Nei, takke seg til neglelakk.
Stakkars mannenNå skal jeg straks vekke snupp og etterpå dytte papir i nesen så jeg kan ta oppvask uten å brekke megvil gjøre mannen ekstra glad
han har høy feber og er drit dårlig
alt for han da
planen var å lytte på babyen idag, men vet du hva jeg behøver ikke for stoler på at mamma følelsen har rett
rett etter jeg skrev sto N opp selv
![]()
Flinke du!!Der fikk jeg jaggu støvsugt ogog to maskiner med klær er vaska! *klappesegpåskulder*
Får ej hoppas det. I formiddag var detI dag var det veldig stille :/
Tror ikke vi klarer 10 000 i dag heller om det fortsetter.
Takk for detTakk, det har jegdu også I natt
![]()
Får prøve på detFår ej hoppas det. I formiddag var det
Stilla ja . Me får øka tempon ikveld![]()
HihiSvigermor svigermonster vet akurat Va du snackar om
Huff da, så typisk!!Selvsagt sovnet mini nå, 45 min før kl blir 3 og når vi egentlig er ferdig her vi er og skal kjøre videre. Vanskelig unge sa du?
Oj haha så gott han førståg det selvHihiOg samboeren er like enig om at hu kan være et monster
![]()
Hihi, så gøyVar og hæmta gutten i bhg. Blev helt øverskadde hade malat han i ansiktet. Han var en peppekake
. Han var så stolt å ska visa. Wow.
Hva har dere gjort i dag?Veldig typisk. Men men kom oss videre
![]()
Ja de var så søta hela gjengenHihi, så gøy![]()
Vært litt på shoppingHva har dere gjort i dag?![]()
Det kan jeg tenke megJa de var så søta hela gjengen![]()
JaDeilig å få kontroll på sovingen hennes![]()