Skravletråd desember

Definitivt.

Vi er nærmest parfymefritt her i huset. Ikke helt da, vi voksne bruker parfymert deo, dusjåpe og shampo, ja selv ungene har jo fått en shampo med jordbærlukt nå. Vi fikk for snart 7,5 år siden en liten baby i hus som hadde sensitiv hud og klødde. Vi har først nå som han ble 7 fått i hus noe vaskemiddel til klær med lukt (til sportstøyet til faren) og virkelig, hele huset lukter jo VELDIG når det er brukt.

Det var virkelig et lettere sjokk å få en parfymert unge i hus, glad vi ikke traff mine foreldre den uka, mamma hadde kommet til å få astmaanfall av henne (hun får det av parfymelukt, også fra såper, vaskemiddel etc)

Nei, takke seg til neglelakk.
Da skjønner jeg dere reagerte skikkelig på parfymert jente!!:rolleyes:
Selv ikke datteren til mannen på 11 år bruker parfyme:) jeg bruker kun om jeg skal på jobb!

Nå skal jeg straks vekke snupp og etterpå dytte papir i nesen så jeg kan ta oppvask uten å brekke meg :) vil gjøre mannen ekstra glad ❤️ han har høy feber og er drit dårlig :( alt for han da ❤️ planen var å lytte på babyen idag, men vet du hva jeg behøver ikke for stoler på at mamma følelsen har rett ❤️ rett etter jeg skrev sto N opp selv :)
Stakkars mannen:( håper han snart er i form igjen!!

Var og hæmta gutten i bhg. Blev helt øverskad:-) de hade malat han i ansiktet. Han var en peppekake:p:D. Han var så stolt å ska visa. Wow.

Var og hæmta gutten i bhg. Blev helt øverskad:-) de hade malat han i ansiktet. Han var en peppekake:p:D. Han var så stolt å ska visa. Wow.
Hihi, så gøy :)

Deilig å få kontroll på sovingen hennes:)
Ja :) tatt litt tid. Men hun har vært plaget med tenner og utvilkingssprang. Nå er alt roet ned og hun sover så godt og har rutine :D

Back
Topp