Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri hatt influensa nei. Jeg blir forkjølet, men aldri hatt influensa. Jeg tror mange tror de har influensa uten å ha det også, ser jo folk som skriver at de har influensa støtt og stadig utenfor sesongen også.Jeg tok den i går, (er i 2. trimester nå som man skal være når man tar den) og følger generelt anbefalingene ettersom de er der for en grunn. Jeg har fått influensa før og vil jo egentlig tro at de fleste har det i løpet av livet... Dere som sier at dere aldri får influense, blir dere da aldri syk? Noen for det jo milder en andre, og man trenger ikke innom legekontoret om man får influensa.
Jeg blir ikke skikkelig forkjølet og jeg har aldri høy feber. Ikke har jeg de andre symptomene heller som er hodepine, muskelsmerter og slapphet i kroppen. Går som regel over etter noen dager i tillegg, influensa sitter lenge i kroppen. Jeg tror mange sier de har influensa når de er utsatt for en litt kraftig forkjølelse.men hvordan kan du være sikker om at du IKKE har den om du blir skikkelig forkjølet i sesongen?
Ganske sikker jeg har fått influensa i allefall 2 ganger men dro ikke til legen fordet og kan derfor kanskje ikke være 100% sikker om det var influensa eller VELDIG forkjølet med høy feber og søvnløse netter
Som regel når man blir syk ila høst og vinter dreier det seg om forkjølelser og halsbetennelser, og ikke influensa, selv om folk kaller det det. Selv om man kan få influensa i mildere og kraftigere variant, så er den aldri så mild som en forkjølelse. Influensa er grisevondt i alle ledd, høy feber og generell forferdelse. Også har jeg jo hatt tusen andre syker da, og man har det jo drit da også, men ikke så heidundranes heftig som influensa. Selv om jeg ikke har testa noen gang, så sier jeg at jeg har influensa en gang.Jeg tok den i går, (er i 2. trimester nå som man skal være når man tar den) og følger generelt anbefalingene ettersom de er der for en grunn. Jeg har fått influensa før og vil jo egentlig tro at de fleste har det i løpet av livet... Dere som sier at dere aldri får influense, blir dere da aldri syk? Noen for det jo milder en andre, og man trenger ikke innom legekontoret om man får influensa.
Som sagt, tatt den selv denne gangen fordi jeg merker immunforsvaret er svakere, og selv om jeg aldri har hatt influensa før betyr det jo ikke at jeg ikke kan få det nå. Begynner å bli sesong for den nå også, så lurt å få vaksina snart om man skal ha denJa okey skjønner BMC, jeg var gravid sist når jeg tror jeg hadde influensa (2013) da hadde jeg opptil 40 grader i feber, veldig mye smerter i ledd og sinnsykt mye hoste og hodepine. Kunne egentlig ikke sove og når jeg sov var det sittende i stol...
Tenker det samme som Kålormen, tar det bare fordi det er anbefalt og man kan få det uansett om man for det "vanlig" eller ikke![]()