Kaller dere dette julebrus??

Har du funnet den på Glassflaske i år?

Veit du hva, jeg var i 3 forskjellige rena butikker og leita... Gal og gravid som jeg er så ville jeg jo ha den på glassflaske... Endte med å spørre på butikken og det viser seg at de ikke lages lenger, pga miljøet eller noe. De er erstattet med 0,4l plastflasker.... Ble såååå skuffa da :(

Veit du hva, jeg var i 3 forskjellige rena butikker og leita... Gal og gravid som jeg er så ville jeg jo ha den på glassflaske... Endte med å spørre på butikken og det viser seg at de ikke lages lenger, pga miljøet eller noe. De er erstattet med 0,4l plastflasker.... Ble såååå skuffa da :(
Da ser de tut som det blir lite julebrus i år. Julebrus og plastflaske fungerer ikke for meg :/ Får se om jeg finner Borg sin Glassflaske, men har ikke sett den heller ennå:/

Syns det er så rart at folk drikker rødbrus og tenker på jul. Drikker det ikke til vanlig selv om det selges året rundt, og drikker det ikke til jul. Nå er min julebrus cb sin, og den smaker virkelig ikke champagnebrus selv om den er brun. :p

Syns det er så rart at folk drikker rødbrus og tenker på jul. Drikker det ikke til vanlig selv om det selges året rundt, og drikker det ikke til jul. Nå er min julebrus cb sin, og den smaker virkelig ikke champagnebrus selv om den er brun. :p
Min julebrus smaker ikke rødbrus heller, selv om den er rød

For min del er julebrusen brun:)Jeg synes den røde smaker kunstig. Er mer som eventyrbrus. På dette området kommer vi jo aldri til å bli enig da:p
Jeg har aldri smakt denne brusen da. Hvor selger de den?

Da ser de tut som det blir lite julebrus i år. Julebrus og plastflaske fungerer ikke for meg :/ Får se om jeg finner Borg sin Glassflaske, men har ikke sett den heller ennå:/

Kjenpe kjedelig at de ikke selger den ja... De har jo borg eller noe på glass men smaken er jo ikke den samme :( kjøpte en pakke med plastflasker her om dagen, la flaska en halvtime i fryseren først og drikker den fra kjøkkenglass :) ble så bra så ;)

Syns faktisk ikke den smaker vanlig rødbrus/eventyrbrus altså... Så er nok en liten forskjell...

Ja det er sant :p men nå skal det sies at jeg aldri drikker rødbrus ellers så mulig jeg har glemt hvordan den smaker :)
Jeg smaker seriøst ikke forskjell på eventyrbrus og rød julebrus. Har hatt blindtest. :p er jo såklart forskjell på merker da. Men her har de fleste brun julebrus som tradisjon. Enten cb eller sørlandsjulebrus. Kan kjenne igjen lukta på flere meters avstand, haha. :p

Jeg smaker forskjell på ulike røde julebruser, fra "fysj!!" til "jul<3"

De brune jeg har smakt er jevnt over gode, bare har ingen kobling til jul.

Ja, den røde brusen er "bare" rødbrus, og den brune brusen er "bare" brunbrus (eller fruktchampagne, sjimpanse eller hva det nå heter), det som gjør dem til julebrus er jo at vi assosierer smaken med jul. Selv er jeg nordfra og har alltid vært på lag Rød ettersom Macks julebrus er rød. Men etter et visst antall julefeiringer på indre Østland har jeg begynt å assosiere den famøse Hamar&Lillehammer-brusen med kos og julefeiring, så nå er den julebrus for meg også.

Kjøpte den for første gang til helga, og ble meget overrasket! Den smakte jo skikkelig julebrus! :)
Men julaften blir det rød julebrus ;)

Nei, julebrus skal være RØD! :D

for meg skal julebrusen være på glassflaske, og den skal være rød! grans <3

men! julebrus er uansett den smaken/fargen man vokste opp med osm blir "riktig". her ute var det vanligst med grans. så det er MIN tradisjon <3

Back
Topp