Skravletråd desember

God morgen
Hva er planene for dagen?
Nå har jeg nettopp levert vesla på skolen. Så tenkte jeg skulle samle sammen og pakke inn gaver og julekort som skal sendes i posten, og få dem av gårde! Når hun er ferdig på skolen, så skal vi til dyrebutikken og kjøpe julegaver til dyrene hun kjenner, så er det også gjort. Da mangler jeg bare én gave, så er jeg helt ferdig! Du da?

God morgen! Kom på at det er to uker til jul.. Dæven jeg må få oversikt over alle gavene. Tror jeg har ganske ferdig, men den smellen har jeg fått på før...
God morgen! Haha, her ligger lista fremme fra oktober til desember. :p

Nei sjefen dro plutselig på ferie å tok med timelisten 9 dager før hun pleier ...
Så da fikk jeg jeg ikke skrevet opp.
Mangler 45 t
Da skjønner jeg. Blir mer i januar da;)

God morgen! Haha, her ligger lista fremme fra oktober til desember. [emoji14]
Finner ikke igjen lista mi! Skrev den for lenge siden! Frustrerende!

Vet dere hva jeg syns er rart?
Jeg har når veldig lenge gått på minimalt med søvn, men klart meg ganske bra og av en eller annen grunn nesten ikke hatt hodepine.
I natt har jeg sovet godt, nå sitter jeg her utslitt med migrene :rolleyes:
Burde jeg ikke hatt det bedre i dag?

Dra på Ikea, og få ferdig rommet til lille U

ahhh. vi var på ikea i går en tur + jeg måtte fikse klær til både lucia feiring og nissefest for oj. Hvite klær,ble et ullsett...får vi brukt det siden også. + en rød dressbukse. hadde visst rød ullgenser fra før i følge mannen og jaggu hadde han ike rett...så da overrasket han hu mor pos. gitt hehe

Ingen anelse??:rolleyes: har de vært der lenge?
Ndi, de kom plutselig i går, han merka det da han kledde av seg. Helt fullt i fullt, både på ryggen og magen/brystet. Ser ut som flrste stadiet i allergi liksom, men han er jo ikke allergisk mot noe. ??? Spent å se hvordan det ser ut når han kommer hjem fra jobb.

Begynte med en skikkelig slitsom natt, også var jeg så innmari sliten til morran. Begynte på medisiner igjen i dag, føler meg ganske rar. Dro på babysvømming og 1 time etter vi kom hjem så spyr ungen så det synger etter ! Det Spruta !! Tørka vekk masse fra ansiktet hennes stakkars :( holdt det gående i 2 timer, før hun til slutt drakk litt melk og sovna igjen :(
Uff da, stakkars lille:(
God bedring!

Nå har jeg nettopp levert vesla på skolen. Så tenkte jeg skulle samle sammen og pakke inn gaver og julekort som skal sendes i posten, og få dem av gårde! Når hun er ferdig på skolen, så skal vi til dyrebutikken og kjøpe julegaver til dyrene hun kjenner, så er det også gjort. Da mangler jeg bare én gave, så er jeg helt ferdig! Du da?
Kos deg med alt du skal gjøre.

Her er det jobb :)

Vet dere hva jeg syns er rart?
Jeg har når veldig lenge gått på minimalt med søvn, men klart meg ganske bra og av en eller annen grunn nesten ikke hatt hodepine.
I natt har jeg sovet godt, nå sitter jeg her utslitt med migrene :rolleyes:
Burde jeg ikke hatt det bedre i dag?
virker jo i grunn rart ja,men har opplevd samme selv

Back
Topp