Så deilig!Vet du hva, for en gangs skyld har jeg faktisk det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!Vet du hva, for en gangs skyld har jeg faktisk det![]()
Jeg er ikke så flink med hår, og hun har veldig tynt hår...He he uff da. Var kanskje ikke det du hadde lyst til
Trenger den ikke med det første neiJa. Helst detmin husker jeg ikke hvor ble av når vi kom inn. Tror den ble liggende i bilen til et par dager senere
![]()
Jeg er nr 6Hvor ligger du??
Man lærer så lenge man lever. Nøytrale poser neste år, så holder vi oss i det minste til frisyrer vi kan.Hehe..
Det kunne fort ha skjedd her også
IKEA <3Sitter og laker liste over hva jeg trenger til rommet til lille U.
Foreløpig har jeg
![]()
![]()
Holder med medium her nå som jeg er gravidBruker hot![]()
Håper du fikk ladet den daNei 14 % igjen nå
Jepp, skal ut og handle etter lille U sin første lurIKEA <3
Du får prøve å overtale han når det blir mer spennende kamper daJa, det syns jeg og![]()
Åh, det har ikke vært glatt herSkjønner den
Jeg vil bare ha snø nå
Det verste er jo at det er glatt og mildt om hverandre. Synes aldri isen slipper helt taket. Har lite lyst til å falle nå![]()
Appen laget trøbbel for meg også!Jeg tok pause pga app trøbbel, så nå er du nok enda mer foran meg![]()
Det skulle jo bare mangle?!Håper hun sender litt i posten![]()
Artig med målHåpet på 100 innlegg I kveld, det ble 140 detmitt neste mål er lavt-2000 før helgen. Det er mye som må gjøres.:/ men jeg klarer ikke holde meg helt borte fra dere
![]()
Nope... Den ligger nok inniblant de andre oppskriftene hvis den ikke er kastet...Den må jo ligge et sted! Har dere nettopp flytta eller noe?
Kanskje moren din husker oppskriften sånn ca i hodet?Nope... Den ligger nok inniblant de andre oppskriftene hvis den ikke er kastet...
Det er ille :/Åh, det har ikke vært glatt her![]()
Mer fristende enn havregryn altsåDet skulle jo bare mangle?!![]()
Flere som slet med den i går:/Appen laget trøbbel for meg også!![]()