Ja, vi hadde vel fått til det også viHahha. Vi kan sitte ved siden av hverandre og skravle her inne da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi hadde vel fått til det også viHahha. Vi kan sitte ved siden av hverandre og skravle her inne da?![]()
Skjønner det, det er en god følelse å betale på noe egetJa.. greit vi har over 100kvm her. Og trives veldig godt. Men vil heller betale ned til eget enn andres lån
JaEnda ung jente![]()
Tusen takk og i lige måde.Ha ei go natt når du legger deg![]()
Takk takkTusen takk og i lige måde.![]()
Har akkurat vært derHopper i dusjen jeg.
Jepp er detJadu er 24?
Den må jo ligge et sted! Har dere nettopp flytta eller noe?Min mor... Men jeg har fysisk fått hennes... Et eller annet sted...
Absolutt. Banken skal ringe gubben imorgen. Så får vi høre hva oddsen er for lån nåSkjønner det, det er en god følelse å betale på noe eget![]()
Tror det blir IkeaHva skal dere i morgen?
Ikke sant. Null problem. Såå... n0r flytter du hit?Ja, vi hadde vel fått til det også vimtp premiene og de andre så må vi vel det
![]()
Ja! Fant mitt første da jeg var 18! Det er ikke så ille at jeg må farge håret, men er et og annet.Har du fått noen?
Får vente på oppdateringa og seUsj, jeg som hadde planlagt DEN skravlekvelden. Og så kom det uventet besøk. Buh. Tør ikke inn å sjekke topp 100 listen engang.![]()
Er du mer en kokk?Ekke flink som baker![]()
Klipp de få du har bortJa! Fant mitt første da jeg var 18! Det er ikke så ille at jeg må farge håret, men er et og annet.sees jo så godt i mitt mørke hår.
Haha, det tror jeg og!Tror denne tråden er lengre enn totalen på november![]()
Hahaha hoppar jaVet du ikke at det er farlig?![]()
Jada, var veldig koselig. Søstra mi og mannen.Får vente på oppdateringa og sekoselig med besøk?