Ja,ikke santHadde vært perfekt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,ikke santHadde vært perfekt!![]()
Ja det er detUff då. Hoppas du får sova inatt då. Sövn er viktigt
Ja vet gjör man.Man lærer stadig noe nytt![]()
Jada. Han er ikke den personen som grubler for mye, for å si det sånn.Virker som han har det fint da![]()
Åhærregud. :O den må være ekstreeemt sjelden da ?:O må du gå på denne fast lenge?Ja en av de er plutselig død![]()
Men jeg får alltid det samme. Skikkelige hete tokter, shaky, dårlig matlyst og kvalm !
Uff. Høres ikke bra ut.Ja en av de er plutselig død![]()
Men jeg får alltid det samme. Skikkelige hete tokter, shaky, dårlig matlyst og kvalm !
Nei e har vart sånn hjemma hos oss i 3 uker nå. Den ena e syk efter den andra. Våknar på netternaJa det er detaldri får man det når man trenger det mest
Litt som gubben altsåJada. Han er ikke den personen som grubler for mye, for å si det sånn.![]()
Ja den er nok det, ja har gått uten nå over 1 år, så blir jo greit å prøve igjenÅhærregud. :O den må være ekstreeemt sjelden da ?:O må du gå på denne fast lenge?
det er ekstra nå i starten, men hetetoktene er alltid der, men det kan jeg leve medUff. Høres ikke bra ut.har du det sånn alltid, eller bare i en overgang?
Uff så kjipt :/Nei e har vart sånn hjemma hos oss i 3 uker nå. Den ena e syk efter den andra. Våknar på netterna
Høres ut som her. Vil ikke kalle ham enkel, for det er han ikke. Skikkelig gluping, kan mye, og gjør mye. Men så vanvittig jevn i humøret. Bekymrer seg aldri før han må, gruer seg aldri, blir sjelden sur. Er så utrolig jevn i humøret. Jeg er litt motsatt. Katastrofetenker, og kan gå fra lykkelig til styrtgråt på ti minutter. Tror vi utfyller hverandre bra.Litt som gubben altsåer jeg som er grubleren av oss. Han er, som jeg pleier og si, enkel men likevel kompleks
![]()
Så ubehagelig med hetetokter da! Håper de og forsvinner denne gang!Ja den er nok det, ja har gått uten nå over 1 år, så blir jo greit å prøve igjenmå nok gå på de noen år til. Er for ADHD så jeg er litt avhengig av de
![]()
det er ekstra nå i starten, men hetetoktene er alltid der, men det kan jeg leve med
Uff så kjipt :/
Skjønner godt du trenger deJa den er nok det, ja har gått uten nå over 1 år, så blir jo greit å prøve igjenmå nok gå på de noen år til. Er for ADHD så jeg er litt avhengig av de
![]()
det er ekstra nå i starten, men hetetoktene er alltid der, men det kan jeg leve med
Uff så kjipt :/
Hoho. Prikklikt her med din og min gubbe. Og meg og deg forsåvidtHøres ut som her. Vil ikke kalle ham enkel, for det er han ikke. Skikkelig gluping, kan mye, og gjør mye. Men så vanvittig jevn i humøret. Bekymrer seg aldri før han må, gruer seg aldri, blir sjelden sur. Er så utrolig jevn i humøret. Jeg er litt motsatt. Katastrofetenker, og kan gå fra lykkelig til styrtgråt på ti minutter. Tror vi utfyller hverandre bra.![]()
Ja matlysta er den værste egentlig ! Husker så godt en episode hvor jeg var skikkelig sulten også, smakte det dritt ! Det jeg skulle spise, men det var det jeg pleide å spise. Jeg satt å rista og grein for jeg prøvde å få i meg mat på jobbSå ubehagelig med hetetokter da! Håper de og forsvinner denne gang!
Veldig braSkjønner godt du trenger deså lenge det hjelper deg
ja. Man kan vel ikke bruke det når man er gravid? Åssen gikk det å være uten medisinen?
Hihi, så sprøtt.Hoho. Prikklikt her med din og min gubbe. Og meg og deg forsåvidt![]()
Ånei! Jeg er jo matvrak deluxe, det må være grusomt!Ja matlysta er den værste egentlig ! Husker så godt en episode hvor jeg var skikkelig sulten også, smakte det dritt ! Det jeg skulle spise, men det var det jeg pleide å spise. Jeg satt å rista og grein for jeg prøvde å få i meg mat på jobb
det var fælt !Ånei! Jeg er jo matvrak deluxe, det må være grusomt!
Han er detHihi, så sprøtt.de må være noen tålmodige sjeler!!
Åh,så du var helt fin i svangerskapet når der gjalt adhd'en? Så braVeldig brahadde ikke behov for de da.