Du altsåJeg liker ikke vanlig løk i tacomen bruker det i nesten all middag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du altsåJeg liker ikke vanlig løk i tacomen bruker det i nesten all middag
![]()
Ja. Gjorde det mye før. Vært brunette i snart 10 år. Så påtide og gå naturlig igjenOkei. Farger du ofte håret eller?![]()
Jeg gleder megDen er grei!![]()
Vet aldriDet tror jeg ikke på![]()
Satser på detFår håpe på en oppdatering snart.![]()
Tror du har glemt at jeg skal føde ogsåVet aldri![]()
Skjønner denJa. Gjorde det mye før. Vært brunette i snart 10 år. Så påtide og gå naturlig igjenveksla mellom brunette og rødhåra
![]()
Ja. Verdt et forsøk. Ellers tenker jeg at du bør ringe legeJepp. Får smøre ham inn med noe fet fuktighetskrem i morgen tenker jeg. Se om det hjelper.
Vet jeg ganske sikkert jaVet aldri![]()
Hahaham jeg er sånn med salsaenMmm, kan jo maule guaca helt til bollen er slikket!![]()
Hihi. Er litt særDu altså![]()
Ja var det ja.. "veent. Kan ikke presse nå. Må passere Camilla først på lista!!" Hahah.Tror du har glemt at jeg skal føde også![]()
Den er jo så sterkHahaham jeg er sånn med salsaen![]()
Så slipper jeg og farge det hele tidenSkjønner den![]()
Tror nok mobilen er det siste jeg tenker på daJa var det ja.. "veent. Kan ikke presse nå. Må passere Camilla først på lista!!" Hahah.
Begynte med en skikkelig slitsom natt, også var jeg så innmari sliten til morran. Begynte på medisiner igjen i dag, føler meg ganske rar. Dro på babysvømming og 1 time etter vi kom hjem så spyr ungen så det synger etter ! Det Spruta !! Tørka vekk masse fra ansiktet hennes stakkarsGod kveldhva har skjedd!?
Jeg skjønner detHihi. Er litt sær![]()
Ja, er litt bekymra, for er bare en mnd siden han var ferdig med å bli behandla for borreliose.Ja. Verdt et forsøk. Ellers tenker jeg at du bør ringe lege![]()
Slitsom for å si det mildt !Godkvell till deg. Hur har dagen din vart??
Jeg elsker detDen er jo så sterk![]()