HahAha det var lurtJeg ombestemte meg og gikk. Syns synd i leieboeren om jeg skal begynne å hoppe rundt omkring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahAha det var lurtJeg ombestemte meg og gikk. Syns synd i leieboeren om jeg skal begynne å hoppe rundt omkring
Måtte bare droppe den jeg :/Krangler litt med meg og gitt.
God natt og sov godtInnom føre jeg legger meg.
Jobber er planenJobbe og bære sløv etter jobb
Du da?
Fikk ikke soveStrålende jobbet
Sov godt!
Jeg logget ut jeg altså. Orket ikke mer :/Har ikke merket noe særlig til treghet (enda da)
Er nok av skravlekjerringer herDe blir stilla her inne visst du og ska gå Ronja![]()
Inne igjen nå; verken jeg eller hunden likte det sure været og regnet som pisketGod tur til dere to
Så braJa skrudde over på tv2![]()
Takk for detGod natt søte du
God tur å kos degTror det blir Ikea![]()
Kjøp merinoull daJeg skal unne å kjøpe litt dyrere etterhvert, men bare ikke i den alle minste størrelsen. Dessuten er det flere i familien på mannen sin side som ikke tåler ull, så da er det greit å se det an først![]()
Æsj. Ikke særlig vær og gå tur iUff, det var både vått og surt. Godt hunden er like værsyk som meg![]()
Jodaaa.....er det ikke flott?!Neeeei? Det får da være måte på!!!
Skjønner du ikke gadd detBegynte å lese innleggene deres med godt mot, men fant vel ut at jeg ikke orker lese 40 sider.så hvis noen har spurt eller quota meg med noe "viktig", så bare spør igjen!
![]()
Regnet med detVi vant solid![]()
Blir spennende å seEr par minutter til oppdatering
Håper virkelig ikke jeg har falt, har ikke hatt tid til å være her i kveld
Ingen problemPerfekt! Den øverste var veldig fin og den nederste var veldig billig! Skal lett kjøpe! Tusen takk![]()
Drøyt!Jodaaa.....er det ikke flott?!![]()