Jaa... mer middagslagerEr du mer en kokk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa... mer middagslagerEr du mer en kokk?
Napper de ut jeg.Klipp de få bort![]()
Høres koselig. Gleder meg til vi flytter nærmere så jeg kan få mer besøk av søstra miJada, var veldig koselig. Søstra mi og mannen.![]()
Eventuelt detNapper de ut jeg.![]()
Perfekt! Den øverste var veldig fin og den nederste var veldig billig! Skal lett kjøpe! Tusen takkFant to til.
http://nostebarn.no/langermet-omslagsbody-ull-silke.html
Apotek 1 sin er relativt billig. 159kr
https://www.apotek1.no/produkter/we-omslagsbody-100-ull-hvit-str-50-60-1stk-894509p
God start, men periodevis varierende i dag også. Må opp noen hakk mot bedre motstand på torsdag og fredagMen 2 min og ingen mål![]()
Tvi tviAbsolutt. Banken skal ringe gubben imorgen. Så får vi høre hva oddsen er for lån nå![]()
Hihi, kan fort ta litt tid jaBegynte å lese innleggene deres med godt mot, men fant vel ut at jeg ikke orker lese 40 sider.så hvis noen har spurt eller quota meg med noe "viktig", så bare spør igjen!
![]()
Uff, det var både vått og surt. Godt hunden er like værsyk som megGod tur ut![]()
Det var fryktelig godtHar akkurat vært der
Hørtes veldig lurt utNei, nå får jeg prøve å sove litt, så får jeg heller se om jeg ikke tar og føder i morgen i stedet![]()
Det syns jeg ogsåDet var fryktelig godt
For å lande på 2000For å lande på 400??![]()
Jeg? Næsj, neste år?Ikke sant. Null problem. Såå... n0r flytter du hit?![]()
Jeg skal unne å kjøpe litt dyrere etterhvert, men bare ikke i den alle minste størrelsen. Dessuten er det flere i familien på mannen sin side som ikke tåler ull, så da er det greit å se det an førstUll er dyrt ja.. men fantastisk. Jenta vår sover i ull nå. Ullpysjamas. Hun nekter dyne. Så da er ull perfekt.
Joha koster 199 for body og samme for bukse. Er ikke billig..
God tur til dere toNei, da for jeg gå en tur og lufte både meg og hunden![]()
Hvorfor det??Å nei så dumt