Han ble strålende fornøyd. Endelig fikk se meg blond som han har ønska siden vi møttesHøres knallfint ut
Ble mannen fornøyd??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ble strålende fornøyd. Endelig fikk se meg blond som han har ønska siden vi møttesHøres knallfint ut
Ble mannen fornøyd??
God tur utNei, da for jeg gå en tur og lufte både meg og hunden![]()
Jeg har aldri likt det. Blir så redd og får bare marerittHaha.. Ikke noe jeg kan anbefaleda jeg var yngre så jeg skrekk filmer og syns det var sååå spennende! Men nå blir jeg vettaskremt!!
Jeg ogsåDa er jeg jentr i noen år til![]()
Tenk deg da,hvor lite aktivitet det blir her inne?Men.. meg da? Og sene kvelder med håndball på tven og skravling ?![]()
Fant to til.Perfekt, men så dyrt!de vokser jo så fort i starten. Men ull er vel dyrt
Hahha. Vi kan sitte ved siden av hverandre og skravle her inne da?Tenk deg da,hvor lite aktivitet det blir her inne?![]()
Jeg ombestemte meg og gikk. Syns synd i leieboeren om jeg skal begynne å hoppe rundt omkringVært forsiktig da
Hvor gammel er du egentlig?Jeg også)
ShittHer betaler vi 9000 hos de vi leier hos. Deres hus kosta 5.4 mill for 4 år siden :O
Så fri helg?Ja nattevakt i morgen og torsdag![]()
Ja.. greit vi har over 100kvm her. Og trives veldig godt. Men vil heller betale ned til eget enn andres lånShittfor noen priser, gdet er bedre dere får kjøpt noe å betaler banken :
Fylte 27 for 3 uker sidenHvor gammel er du egentlig?![]()
Enda ung jenteFylte 27 for 3 uker siden![]()
Anbefaler den serien utenom den norske.Aldri sett det jeg![]()
Jobbe og bære sløv etter jobbHva skal dere i morgen?
Eh ja, men skal ikke klage. Var jeg som valgte film sist. HahaKanskje like greit![]()
Ha ei go natt når du legger degInnom føre jeg legger meg.
Tok til vettet og gikk rolig inn I denVet du ikke at det er farlig?![]()