Her betaler vi 9000 hos de vi leier hos. Deres hus kosta 5.4 mill for 4 år siden :OJa.. det er dyrt. Vi leier ut til 7000 i kjelleren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her betaler vi 9000 hos de vi leier hos. Deres hus kosta 5.4 mill for 4 år siden :OJa.. det er dyrt. Vi leier ut til 7000 i kjelleren
På søndag: 3001Ja. 2040 på siste oppdatering. Får de på neste hva tallet er![]()
Ja nattevakt i morgen og torsdagHerlig! Jobber du i morgen?
Dyrt å leieHer betaler vi 9000 hos de vi leier hos. Deres hus kosta 5.4 mill for 4 år siden :O
Jasså. de rekker du daJeg satser på å nå 3000 litt fort. For jula blir travel
Ta det i morgenVille gjerne hatt 50 innlegg til men orker ikke
Å nei så dumtJa nattevakt i morgen og torsdag![]()
Må nok gjøre detTa det i morgen![]()
Mye maserier?Nei, nå får jeg prøve å sove litt, så får jeg heller se om jeg ikke tar og føder i morgen i stedet![]()
Haha. Får se på detPøh! Da når du vel 3000 i løpet av uken![]()
Skikkelig vaffelfamilie dere da!Min mormor på 92 år lager vafler hver dag til kaffen, og har alltid gjort det. Har aldri hatt dobbelt jern.. og vi har gigafamilie, så det har blitt noen vafler opp gjennom tidene. Men hun har åviken daSkjønner ikke at hun ikke har fått seg et dobbelt et..
Har faktisk kjøpt et dobbelt åviken til mamma til bursdagenTenker pappa blir glad. Hehe
Good de jublar vi förBle vel 40-18 eller 40-19 ja![]()
Kunne sikkert skravla merÅ.joda du gjør det
Hihi. Vært greit det daPå søndag: 3001
OkiMå hoppe i dusjen..
Da er du flink hvertfalHihi. Vært greit det da;
Ja.. nå skal vi flytte igjen. Om vi må leie.. spent på prisene :ODyrt å leie
Synes du er flink jegKunne sikkert skravla mer
Det må jeg ogsåTror jeg må finne senga snart