Åh, men huset mitt da! ! ♡Hihidu kan flytte opp hit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, men huset mitt da! ! ♡Hihidu kan flytte opp hit
![]()
TakkSå fint navn ♡ er alt fint med dere ?
Så braHelt topp
Stille og rolig..
Jeg satser på å nå 3000 litt fort. For jula blir travelJa da e vi lika Langt![]()
Da må du ha en god nattTror jeg må finne senga snart
Nei. Lite sannsynligHvis du ikke liker sylte, så liker du sikkert ikke lefse og sylte nei![]()
Du er snart i målJeg satser på å nå 3000 litt fort. For jula blir travel
Har jeg ikke merketVar rolig her inne nå
Ja.. det er dyrt. Vi leier ut til 7000 i kjellerenJa.. om den kan leies ut for en god pris, så kan det jo være verdt detm men dyrt ja :O
Ja, er spennende program syns jeg.Var det moro?![]()
Du og ja. Tidlig ikvällJeg også..
Ene kollegaen min synes det navnet var så fint at han måtte felle en tåre da han hørte det..Han er litt følsomDet var det første navnet som dukka opp når vi fant ut at vi venta jente. Jeg har det fra et barnetv jeg så på på jeg var barnHusker at jeg syns ho jenta var så søt, og at jeg ønska jeg het Live selv
Så har jeg glemt av hele navnet helt til etter oul som var i vår
![]()
Hus frister, men ikke nåJodaEr du interessert?
![]()
Ble veldig fornøyd. Er jordbærblond eller hva det heter egentlig. Så har min naturlige fargeni bunn. Og lysere nedover. Masse striperSnasensikkert lekker!
Håper du får en fin natt og at kvalmen forsvinnerHar funnet sengen jeg. Trøtt, sliten og kvalm
. Sier god natt og krysser fingrene for at Norge vinner kampen
![]()
Det er godt å høre ♡ kos dere masse alle sammen.TakkJada, her er alt bare bra. Fortsatt Litt slitne her, men vi koser oss veldig!
Ble vel 40-18 eller 40-19 jaWow så bra. Vant de!!
Må hoppe i dusjen..Du og ja. Tidlig ikväll
Så snill han erJeg fikk så lyst på wiener jeg nå at min kjære gubbis lager det til meg (eller han koker de)