Å fillern. Har misforstått jegKenguruer hopper de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å fillern. Har misforstått jegKenguruer hopper de
Det klarer du nok2100 kanskje
Noe slikt noeMultitasking altså![]()
Er fornøydmed det jaDet er bra!![]()
Opptaksprøve til Konkuranselaget i turnHvor har kengubarnet vært og hva har han gjort?
Hvorfor tror du det?Også tror jeg desverre jeg blir tidlig sykemeldt også I dette svangerskapet. Så jeg vil jobbe mest mulig først![]()
13-9 til norgeHvordan ligger det an med håndballen? Ikke fått kommet meg inn i tvstua enda. :O
Ok, bra! Da kan jeg ta ut av oppvaskmaskinen før jeg går ned.13-9 til norge
Min mor... Men jeg har fysisk fått hennes... Et eller annet sted...Ånei! Husker du hvor du fikk din oppskrift fra i sin tid?
Ja. Er selv veldig glad i pølserEksen min hatet pølser. Synes det er greit å kunne lage det til middag en gang i blant når man har det travelt.
Vi leder med 5 målHvordan ligger det an med håndballen? Ikke fått kommet meg inn i tvstua enda. :O
Oi, så kult!Opptaksprøve til Konkuranselaget i turn
Leder 15-9 nå.Hvordan ligger det an med håndballen? Ikke fått kommet meg inn i tvstua enda. :O
Ja. Kan vi ikke bare flytte nærmere daDet hadde vært no!![]()
Hvor mange innlegg har du?Er ihvertfall på topp 100 listen men tror jeg kan se langt etter de største premiene![]()
Er ikke i nærheten av lista engang jeg tror jegEr ihvertfall på topp 100 listen men tror jeg kan se langt etter de største premiene![]()
16-9 akkurat nåHvordan ligger det an med håndballen? Ikke fått kommet meg inn i tvstua enda. :O
Synes de smaker .. rartIkke jeg heller