Lolo
Forumet er livet
Og den skal den vel strengt tatt alltid være...?Sylte er visst trygt så lenge det er gjennomkokt. Gilde sin er trygg Mao.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og den skal den vel strengt tatt alltid være...?Sylte er visst trygt så lenge det er gjennomkokt. Gilde sin er trygg Mao.
Har ikke sett sånn?:OEr det Toro kanskje? Sånn gul pakning med pulver og poteter i skiver![]()
Dine er de beste?Jeg har bakt kolakaker i dag. Men finner ikke igjen min oppskrift, så bare googlet en. Altså, de ble gode, men ikke slik som MINE skal være...;p
Ja, de 400 innleggene jeg hoppa overVar ganske bra liv her i morges
Hihi. Fort gjortHaha, jeg henger tydeigvis igjen på mandag![]()
Det gjør du! Er jo ikke vanskelig, selv om jeg ikke akkurat er en kløpper på gjærbakst.Må lage det en dag. Om jeg får til![]()
Når får han vite?Jada gikk bra
Gjenstår å se, 70 som var med....
Kommer ikke på noen nei... Ja, mine er såklart best, heheDine er de beste?ingen du har delt oppskriften med som kan dele den tilbake til deg da?
![]()
Den må man jo seHadde helt glemt ut håndballkampen idag:-O
Kanskje det har gått av med produksjon etter at det kom så mye vakumpakket?Har ikke sett sånn?:O
Ja synes også detOg så går det seg til igjen
Bør jo vinne denne kampen komfortabelt mye...![]()
Slitne fingre ?Du det aner jeg ikke
Flinka!Jippi, over 1.000![]()
Ja har klart å komme meg over på tv2Den må man jo se![]()
Fikk ikke så mye med meg da jeg heller.Ja, de 400 innleggene jeg hoppa over![]()
2100 kanskjeHva blir drt?
Ingen andre som vetVår hemmelighet![]()
Multitasking altsåDa er jeg endelig klar for kamp, skravling og Ikea-tur planlegning![]()
Ånei! Husker du hvor du fikk din oppskrift fra i sin tid?Jeg har bakt kolakaker i dag. Men finner ikke igjen min oppskrift, så bare googlet en. Altså, de ble gode, men ikke slik som MINE skal være...;p
Jeg jobba littFikk ikke så mye med meg da jeg heller.
Sov når det stod på som verst