Er gjortSett den på nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er gjortSett den på nå![]()
Multitasking på høyt nivåDa er jeg endelig klar for kamp, skravling og Ikea-tur planlegning![]()
Ja det synes viKoselig juletradisjon![]()
Heia NorgeEr gjort![]()
Det får jeg nok.Håper du får en fin kveld snuppa![]()
Jeg sa til JM i dag at når været har vært så mildt så lenge, så kan det få være det til etter at jeg har født. Vil helst ikke ha lastebiler som står på kryss og tvers i veien pga glatte veier når jeg skal kjøre til fødenJa, det er ikke vintervær :/
Ikke godt å siÅ nei!omgangssyke??
Ha ha du har det jaDet har jeg merket du![]()
Ja må jo detMultitasking på høyt nivå![]()
Da har jeg sett alle. Hehe3 er det vel
Nei må møte jegBurde ikke du holde deg hjemme?!![]()
Det skjønner jegJeg elsker jobben min! Det er derfor![]()
Det liker jeg faktisk ikkeMin elsker wienerpølser![]()
Også tror jeg desverre jeg blir tidlig sykemeldt også I dette svangerskapet. Så jeg vil jobbe mest mulig førstDet skjønner jeg![]()
Ikke bare å hamle opp med deDet har de![]()
Er ikke så glad i dem jeg hellerDet liker jeg faktisk ikke![]()
Høres ikke mye godt ut.. Da kjøper jeg heller en sånn som ligger i vakumpakke ved salaten. Den er ikke så ille. Må ta ost på selv. Mannen pleier å ha i ekstra hvitløk og pepper. Personlig liker jeg best hjemmelagd, men mannen min er litt sær.. så han virker å foretrekke de pakkene..Er det Toro kanskje? Sånn gul pakning med pulver og poteter i skiver![]()
Når du har bestemt deg for noe så tørr ikke jeg å si imot degJa må jo det
Skal ha møbler til rommet til lille U, han SKAL ut av vårt rom i morgen
Nei, rett i koppen er ikke det samme!Har lyst på skikkelig kakao med krem i, men det er uaktuelt å lage nå. Sånn rett i koppen er liksom ikke helt det samme..
Er litt sulten, så tror jeg skal få mannen til å lage lefse med sylte Tl meg snart![]()
Nei. Kan væl ikke ta annat nå nær eg er gravidÅja :-( da kan det bli tøft mtp at man helst ikke bør ta ibux heller når man er gravid. Du har ikke noe annet du kan ta som kan hjelpe?