Det jeg håper på ogsåDet pleier å hjelpe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg håper på ogsåDet pleier å hjelpe!
Blir vel rene Michelin-kokken du snart :OJeg fikk lyst til å prøve meg på pasta jeg, fra bunnen av![]()
Får prøve ihvertfallDet tror jeg hjelper. Du får prøve.![]()
Var den dårlig?Egentlig jeg ogsåså dette var bare dumt!! Haha.. Men er så fascinert av sånne gamle mental sykehus og slikt. Å da må jeg bare se...
Jepp jepp. Nok andre problemerJa akurat ju mindre problem destå bettre![]()
Jeg vurderer en kopp med kakao etter hvert. Ble litt kald etter det slukket i peisenHåper det![]()
Har dere ikke tv kanaler? Jepp, jeg skal seMange som skal se på håndball ikveld?
Nå har jeg endelig fått meg tv2 sumo, så nå kan jeg og semoahaha!
Er det ikke 20.30?Kampen blir bravet du når den begynner?:O
Kakao varmer sjelen!Jeg vurderer en kopp med kakao etter hvert. Ble litt kald etter det slukket i peisen![]()
Kos å fyreBle deilig når jeg fikk fyrt opp da
Skal ikke ut noe mer i dag.
Hva har du spist?Mett nå kjenner jeg![]()
Ribbe er julemat da!Oh, yes! Pinnekjøtt here I come!![]()
Så flink dere er!!Da sovnet mini igjen av seg selv i egen seng. Stolt:-D. Strøk han på magen da men mye bedre enn byssing og amming
![]()
Bjeffet i ti minutter (men han venter med å begynne bjeffingen til jeg er langt nok unna til å kunne høre noe), og så hoppet han opp i sofaen. Ned igjen idet jeg låser opp døraHvordan gikk det mens du var borte?
Håper leggingen fikk fintDa er det kosetid med mini før han skal legge seg![]()
Bedre enn den tørrpakningen ihvertfallJaaa. Nestensier meg fornøyd med det
![]()
Viktig å lade batteriene.
Åh, det var så godt. Ble 7 fantastiske minutterKos deg med powernappen!![]()
Koselig juletradisjonMå se hver des
Det er absolutt noe å juble forfikk brevet fra riksen idag. de mener det ikke er like stor risko i dette svangerskapet. det må da være noe å juble forskal få fragmin på fredag av gyn så da blir det sprøyter, men alt for lille i magen
bare det å vite at de ikke mener det er like stor risiko gjør meg jeg jo glad
![]()