Satser på detHåper det bedret seg nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på detHåper det bedret seg nå![]()
Hva bringer kvelden ?Ja, hjemme nå!!![]()
Mandag? Er det ikke tirsdag idag?Mandagstaco ❤
En sikker vinner detAaah. Tacooo♡♡
Det burde hun jagguHun burde vel i grunn være glad for at jeg gir henne sitt første barnebarn ;p
Så sniltHan er ikke hjemme:-/. Ellers hadde han nok allerede funnet en skål til meg![]()
Da må jeg knø meg til å ta bilde. BlææFår vi se?![]()
Det er litt gøy å følge medBurde egentlig huske selv også, så jeg ser hva jeg får også![]()
Så braJa gikk ganske bra i kveld. Litt leking i sengen sin men sovnet til slutt
![]()
Puh,greit å høreIkke så mye å gå glipp av fant jeg ut![]()
Er jo detDet er litt gøy å følge med![]()
Ja er jo herlig ogsåKjenner til det. . Jeg pleier å si at jeg er like avhengig av henne som hun er av meg ♡
Ja. Her elsker gubben pølser så vi har det ofteVar helt greit. Lenge siden jeg har spist kjøttpølse og mos. Vi pleier som oftest å ha wiener, men jeg fikk lyst på noe annet til en forandring.
Det er jo ganske høyt oppe da22 eller 23 lå jeg på sist jeg sjekket. Jeg var på 20 en stund. Har vært en del småting å fylle dagen med, så har ikke hatt tid til å sitte og ni-skravle.
Åååh. Får vann i munnen av tankenOst og bacon! De er fantastiske!![]()
En liten belønning fordi jeg jobbet møkkavaktHar man lyst har man lov![]()
Jeg tror at det kan være er overarbeidet server? Men kan det gå utover bare appen? (Hilsen spekulatøren som ikke er så tekniskNår du sier det så skjer det ofte meg også når det er mye aktivitet her
Samme her... den stopper hele tiden :OÅååh appen tuller med meg :-/. Kaster meg ut:-O