Kakao er godtJeg vurderer en kopp med kakao etter hvert. Ble litt kald etter det slukket i peisen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kakao er godtJeg vurderer en kopp med kakao etter hvert. Ble litt kald etter det slukket i peisen![]()
Prøvde du? Hjalp det?Lurer på om litt salt chips kan hjelpe på kvalmen
Mandagstaco ❤I dag ble taco![]()
Jasså sovnar væl snartHun er i seng her også, men ikke sovnet enda.
Får vi se?3 timer senere var jeg blondmed min naturlige hårfage i bunn. Heeeerlig forandring
![]()
JeppVi må prøve å få lagd litt nye tråder rundt om![]()
Flink du erÅh, det var så godt. Ble 7 fantastiske minutter) fikk akkurat nok energi til å ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn etterpå
![]()
Drukket nok vann? Hva med paracet?Ja væl her var eg igjen. Hodepine er tillbacks eg blir gal snart. Vad skall eg gjør?
En smuleLitt langt unna kanskje
TakkGod bedring til minstemor ♡
For et fantastisk navn, nesten det samme som frøkna min detHun heter Live ♡
Prøv litt, det hjelper meg. Men ikke spis for mye . Heller litt og littLurer på om litt salt chips kan hjelpe på kvalmen
Det er veldig viktigJa trenger det også av og til![]()
Ja gikk ganske bra i kveldHåper leggingen fikk fint![]()
Mine også, men minst en av dem er fremdeles våken, hører jegMina er redan i sæng begge 2![]()
Flink du er! Jeg har inntatt sofaen!Åh, det var så godt. Ble 7 fantastiske minutter) fikk akkurat nok energi til å ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn etterpå
![]()
Jeg vil også ha!De er på vei!![]()
Ja passet på å kjøpe skikkelig salt chipsPrøv litt, det hjelper meg. Men ikke spis for mye . Heller litt og litt![]()
Hos meg hjelper ikke potetskruer eller super chips, det må være sånn salt potetgull.
Hehe, sånn lege har jeg ogsåSatser på det ihvertfall. Han er en type lege med holdningen "hva synes du vil skal gjøre..." så spent på hva han sier.
Ja gleder meg kjenner jeg![]()