Helt santEr bedre å prøve enn å la være.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt santEr bedre å prøve enn å la være.![]()
Klart du skal få! Alle skal få!Jeg vil også ha!
Det gjør det helt sikkertDet gjør jeg også. Får håpe det blir min tur snart.
Drikke masse og legge deg i et mørkt rom.Ja væl her var eg igjen. Hodepine er tillbacks eg blir gal snart. Vad skall eg gjør?
Er det pga graviditeten du helst ikke vil ta paracet?Eg drikker massahar lust å bruka mist
Møjligt paracet. Ska helst ikkje bruka det, men nær de e sån værst så må eg bara
Det er så deilig! Mitt er også endelig naturlig, helt ny hverdag jo!Og den naturlige fargen min er igjen. Og det ser faktisk vra ut. Ikke mer ettervekst som må farges![]()
Tror jeg klarer å slippe unna innleggelse men kjenner det tærer på kreftene. Spesielt med en aktiv liten på 11.5 måned også som er overalt og borti alt han ikke får gå bortiJeg slapp unna da det lille jeg fikk i meg gjorde at jeg ikke var så dehydrert at det var farlig. Men nei det er ikke godt![]()
Må ikke gi opp kampen da:ONå er kampen mot Ronja over
Hun er langt foran og på 5.plass. Jeg får heller holde på 7.plass![]()
Midt i landetHvor i landet bor du?
Hva har du gjort idag?Eg og har tatt øver sofan![]()
Ja, fikk 7 minFikk du ladda deg litt?![]()
Det var det ogsåÅh! Kakao hørtes godt ut![]()
Sett den før kanskjeJoa, men begynte å kjede meg.![]()
4,5 og 7,5Jasså hur gammle er de?
Du får kjøpe på butikken neste gangKakao er godt. Er desverre tom for kakao her
Var på kontroll IgårUff. Har du ringt legen?
Mobilen tuller med meg! Har måtte skru av wifien, for detter bare ut. Og 4gen og er skikkelig ustabil. Irriterende!Åååh appen tuller med meg :-/. Kaster meg ut:-O
TirsdagstacoMandagstaco ❤