HeheHihi
Husker ikke helt hva jeg hadde selv, men holder samme plass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHihi
Husker ikke helt hva jeg hadde selv, men holder samme plass.
God bedring til mannenmannen har blitt syk igjen daså her skal jeg og snuppa kose oss litt før henne vil legge seg. hun er sliten og kosete idag
![]()
Gjør heldigvis detKakao varmer sjelen!![]()
Å nei!Kvalm og uggen i magen
Åh! Kakao hørtes godt utJeg vurderer en kopp med kakao etter hvert. Ble litt kald etter det slukket i peisen![]()
Det er et veldig fint navn. ♡Hun heter Live ♡
Så fint navn ♡ er alt fint med dere ?Hun heter Live ♡
Så herligDa sovnet mini igjen av seg selv i egen seng. Stolt:-D. Strøk han på magen da men mye bedre enn byssing og amming
![]()
Veldig koselig med fyrKos å fyrehåper mannen har tent opp hjemme
![]()
Åååh. De blir sikkert godeHer står første brett med fylte horn i ovnen. Namnam! Snart kommer jeg for å skravle! Bare gi meg en time til!![]()
I dag ble tacoHva har du spist?
Fikk du ladda deg litt?Ble plutselig angrepet av total tretthet. Og lite strøm på mobilen. Så nå ligger jeg oppå senga og her skal jeg ligge å lade meg og telefon i 5 min mens gubben dusjer tuppa.
Godt det ikke ble hektisk
Det gikk greit. Veldig sliten når jeg kom hjemHåper jobbdagen gikk greit da![]()
Sjekker den, men ikke alltid jeg leser så nøyeHehegreit det ikke bare er jeg som er litt fjern
![]()
Ja, det blir godtÅh! Kakao hørtes godt ut![]()
Det har jeg merket duSkravletråden er veldig aktiv
Jenta di? Nyyydelog navnHun heter Live ♡
Blev du førnøjd med håret??Takk. Kosa meg skikkelig. Hadde en suupertrivelig frisør![]()
Hvor i landet bor du?Håper vi får det her også snart
Tror det skal bli kaldere til helga..