Flinke husmoraDa får jeg gå og henge opp en maskin med klær og sette deig til fylte horn før jeg henter vesla! Snakkes til kampen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke husmoraDa får jeg gå og henge opp en maskin med klær og sette deig til fylte horn før jeg henter vesla! Snakkes til kampen!
Sorrysånn er det når jeg bare titter innom fra jobb i ny og ne
![]()
Jippi, håper du nøt maten!Woop! Lille sover middagda kan jeg spise middagen min.
Smakte fantastisk!!Vann i munn
Håper du har fått tissa nå?Krise, jeg må tisse, og nå er jeg "stengt inne" i min egen seng. Pasienten kom og la seg ved siden av meg, og med min bevegelighet så kommer jeg meg ikke ut av sengen![]()
Skikkelig yummi!!Nam, det hørtes godt ut. Tror jeg må spise roastbeef i romjula. Mmmm!
Jeg ogsåDet gleder jeg meg til
Flinke Musemor!!Nesten ferdig med å tømme rommet til lille U
Nå blir mannen overrasket
Ja,I dag var det ekstra godtDeilig å bli ferdig med arbeidsdagen![]()
Egentlig ikke...Har noen lyst å gå på møtet for meg?
Var det gratis denne mnd? Syns de reklamerte for det under kampen.Mange som skal se på håndball ikveld?
Nå har jeg endelig fått meg tv2 sumo, så nå kan jeg og semoahaha!
Koste meg jegDu var fornøyd da
Jeg er på 7.plass. Forrige oppdatering var litt over halv treVilken plats e du på nå??har de var oppdatering. Eg var væl på 8 plats ska se nå vart eg er![]()
Spennende hva de har funnet på i år daDet har variert veldig.. Ifjor fikk vi en bok og sjokolade![]()
Huff da, håper hun snart kvikner tilMinstemor sovnet på sofaen, gitt. Stakkars liten som hostet hele natten.. hun var ikke spesielt happy over å bli hentet så tidlig I barnehagen, men da vi kom hjem så jeg at hun sank sammen i sofaen og tydelig ikke var i form.
Vet jo det nåDaaa Daaaah
Har nådd det da
Så braDet gjorde vi
Virker sånnEr vel det overalt
Hvertfall når jeg skulle gå alene hjem etterpåUff.. Da hadde jeg sikkert dødd!
God bedring snuppaFilm ferdig å.jeg er i dårlig form kjenner jeg. Kan bli spennende dt på foreldremøte