Kan vel bare gå en veiJa syns jeg har sett du har slitt med svimmelhet:-/. Ikke gøy. Men får håpe det gir seg snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel bare gå en veiJa syns jeg har sett du har slitt med svimmelhet:-/. Ikke gøy. Men får håpe det gir seg snart![]()
Du får bare ta en dag av gangen. Så blir det nok bedreJada,det er greit å være hergod tå jobbe,bare slitsomt, litt psykisk også for jeg vil liksom gi 200%,men det blir liksom med 60%. Men det blir vel bedre
![]()
Var veldig roligLitt roligere tempo i dag. Satser på liv i kveld![]()
Kos deg derDa satt man og ventet hos frisøren![]()
Må passe litt på til tider :/Var veldig rolig
Hva skal du gjøre?Da satt man og ventet hos frisøren![]()
Kos dere med filmFilmtid
Snakkes senere
Herlig å få fikset på håretDa satt man og ventet hos frisøren![]()
Ikke santKan vel bare gå en vei![]()
Det blir mindre og mindre for hver gang jeg prøver meg på det, men det har blitt ganske fult etter hvert.Er det mye å rydde?
Ja, det gjør nok detDu får bare ta en dag av gangen. Så blir det nok bedre
Greit med en rolig start![]()
Hva skal du se ?Filmtid
Snakkes senere
Håper tiden til jul og januar går superraskt for oss beggeIkke sant.
Krysser fingrene for detHåper tiden til jul og januar går superraskt for oss begge![]()
Er ikke dreping som er hovedfokus. Er å få tak i ting og bruke dette til å lage nye ting.Synes bare ordene drepe, bygge og sprenge virket så typisk guttegreie. Men det er nok mest ut i fra hva som var populært blant gutter og jenter når jeg var yngre![]()
Oh lord! Send litt over til meg?!Indrefilet med bacon runt og fløtepoteter. Enn du?
Det er kjedelig når man har det sånn. Jeg har heldigvis en mann som kan lage middag. Hvis ikke så hadde han fått spandert noe takeaway i blantIngen aning faktigst. Kænns som eg er i en perioder eg sliter me de middagarna . Har liksom Inget ide