Begge delerMinecraft har jeg skjønt er det som er in for tiden. Hva er det egentlig? Pc-spill? Tv-spill?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge delerMinecraft har jeg skjønt er det som er in for tiden. Hva er det egentlig? Pc-spill? Tv-spill?
Hehe. Er hun over deg?Går da fremover, men sliter med å henge på ronja
Tror ikke jeg kan prøve på det heller. Hun er jo rå
Nede på 7.plass nå.
Yes det er detOkei. En god stund til med andre ord![]()
Det klarer du fint hvis det fortsetter i dette tempoetSatser på å være der innen 18
Hørtes ut som en gutte-/manneaktivitetEr ikke helt sikker, er guttungen og mannen som spiller.
Drepe noen monster, graver etter ting, bygge og sprenge tror jeg
Satser på å få noen flere innlegg før den tidYes det er det
Hadde egentlig tenkt laks men vet ikke om kvalmen min liker det:-/. Prøver å tenke ut noe godt og lettvindtVad skall folket her inne ha till middag idag??
Jepp. Aaviken sittNoen som kan anbefale ett godt vaffeljern?![]()
Hun ligger på plassen foran meg nå jaHehe. Er hun over deg?hun er jo på jobb til 8. Så henge på
![]()
Takk for detSå bra! Tvi tvi i kveld
Julemiddag uten ribbeVad skall folket her inne ha till middag idag??
Det står mellom taco og grøt herVad skall folket her inne ha till middag idag??
Det hørtes ikke bra utJada, jeg er tidvis uvel og svimmel men tar ting i mitt tempo.
Wow vognpose jaHar vunnet vognpose og tåteflaske
Du da?
Er vel sånn det erHøres fryktelig kjent ut
Tar rundt 25 minutter når det ikke er rush trafikk.Ser den. Hvor lang tid tar det for deg å kjøre til Riksen? Og hvor tidlig søkte du for å få plass?![]()
Å den ser vi hvert årInnom etter at vi har sett hjemme alene.
Fine premier det ogsåWow vognpose ja![]()
Eg har vunnet gavekort 500kr, våtdräkt till barn og sån mummi sett med skål og kopp![]()
Hmm taco lätt gottDet står mellom taco og grøt her![]()
Det skjønner jeg godtJa, det er det. Blir godt å flytte nærmere pappa. Han begynner å bli gammel. Og ønsker at frøkna får bli godt kjent med han når hun vokser opp![]()