Noen som kan anbefale ett godt vaffeljern? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke dere erDa har jeg laget kakemenn deig og lagt den i kjøleskapet og gubben har satt sammen pepperkakehus![]()
Veldig fornøyd med dobbeljern fra åviken herNoen som kan anbefale ett godt vaffeljern?![]()
Ja kan ikke gå slik i lengden. Ihvertfall ikke når jeg starter tilbake på jobb igjen.Så bra du fikk deg time![]()
problem, gubben har lagt hjertene et hemelig sted Haahaha;Prommler i magen, *lager melisrøre og skal pynte to hjerter som skal henges opp;P
TakkFlinke dere er![]()
Det er jo helt klart. Håper du snart føler deg bedreJa kan ikke gå slik i lengden. Ihvertfall ikke når jeg starter tilbake på jobb igjen.
Håper også detDet er jo helt klart. Håper du snart føler deg bedre![]()
Håper legen har noen gode tipsHåper også det. Var ikke like kvalm da jeg gikk gravid med mini
Håper også det. Blir sikkert kvalmestillende midler i første omgang tenker jeg. Men får seHåper legen har noen gode tips![]()
Det blir det helt sikkertHåper også det. Blir sikkert kvalmestillende midler i første omgang tenker jeg. Men får se
JaJa. Eller ettermiddag?
Er jo det som er meningen
Håper den smakte godt også![]()
Det er jo bra når man har brukt mye tid på denDet virket slik![]()
Tja, det er litt, men kunne vært merHeihei! Mye kunder idag?
Vi får se hva det blir tilOm tempo ikveld blir likt igår, og du har skravletid så tror jeg 1100 også går fint![]()
Det så veldig fint ut daVeldig fornøyd med dobbeljern fra åviken her![]()
Huff så kjedeligSkikkelig uggen og:-(. Så kvalm at jeg spiser lite og det jeg prøver å spise kommer fort opp igjen:-/. Er 8+1 idag
Her har hele familien det. Ingen klager så langt.Det så veldig fint ut da![]()