JaSå gøy. Var det dit du ville?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå gøy. Var det dit du ville?
Håper de finner ut av detNei. Pusteprøvene mine er kjempefine. Ifølge de har jeg bedre lungekapasitet enn gjennomsnittet. Men astmamedisin gir null effekt. Er som astma, bare ikke det. Skal på sykehuset for undersøkelser den 16
Så koseligHun ligger å lager kose og lekelyder i senga si enda. Men må vel hente henne snart![]()
Med samme tempo som igår er det oppnåeligJada. Burde gå fint, selv om det er nesten 200 innlegg.![]()
Ja. Eller ettermiddag?Ja må få ta det en dag eh har barnvakt
JaNtåh, så koselig. ❤
Er på jobb i dagGod morgen til deg.
Planer for dagen?
Å det er så koseligJaog storgliser når vi henter henne. Det er så kos ♡
Ja. Håper og det. greit at jeg ikke er i toppform, men lungene mine skal være det. Og når jeg får vondt bare av å gå ute en kort tur. Så er det noen som ikke stemmer. Savner å kunne trene hardt og leve normalt.Håper de finner ut av detsikkert slitsomt å gå sånn :/
Jaa. Smelter mamma og Pappa hjertetÅ det er så koselig![]()
Heeeei. Hvordan går det?♡Titter innom fra jobb for å si hei![]()
Takk, ha en fin dag du ogsåGod morgen
Ha en fin dag
Formen uggen? Hvor mange uker er du nå?God morgen og hei til deg. Nettopp spist frokost jeg og måtte legge meg nedpå sofaen
![]()
Jada, når man får inn litt innlegg nå tidlig på dagen i tillegg, så er det som regel null problem å få inn 150 innlegg på kvelden.Med samme tempo som igår er det oppnåelig![]()
Ja det stemmer velJa. Tror det. Det er vel en helg
Heihei! Mye kunder idag?Titter innom fra jobb for å si hei![]()
Huff høres ikke noe kult utJa. Håper og det. greit at jeg ikke er i toppform, men lungene mine skal være det. Og når jeg får vondt bare av å gå ute en kort tur. Så er det noen som ikke stemmer. Savner å kunne trene hardt og leve normalt.
Det gjenstår å seDet klarer du fint!![]()
Jepp. Tror jeg glatt fikk det igår kveld altsåJada, når man får inn litt innlegg nå tidlig på dagen i tillegg, så er det som regel null problem å få inn 150 innlegg på kvelden.![]()