Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må sende en del opp til familien hans, det er pakket inn. Resten bør jeg vel få tattHar ikke begynt å pakke inn julegavene, har dere? Har et lass som ligger klar til innpakking her![]()
Ja er jo noen dager igjenVi må sende en del opp til familien hans, det er pakket inn. Resten bør jeg vel få tatt![]()
Hehe, samme hos ossVi pleier å bake pepperkaker og lage pepperkakehusDet er i grunn det hehe
![]()
Koselig tradisjon det ja. Her er det lett å spotte de jeg pakker - det er de med merkelige kanter og alt for mye tape... hahaJa er jo noen dager igjenPleide å hjelpe mamma å pakke inn før jul da jeg var liten, det var så kos
Kanskje få med storebror
![]()
Det gjør min åmen ikke tenkt over det for etter litt så hører jeg han drikker voldsomt.
Uff nei krysser fingrene for at det går braå at det vare øker hos oss begge
![]()
Å over 1 kg på 4 uker er jo kjempe bra![]()
Det har jeg faktisk aldri lagetHehe, samme hos oss
Eller nei, baker også lussekatter (ikke jeg, men mannen ^-^)
hehe herligKoselig tradisjon det ja. Her er det lett å spotte de jeg pakker - det er de med merkelige kanter og alt for mye tape... haha
huff ja..skjønner det...Ja, huff, håper det ser verre ut enn det er, men må si jeg gruer meg til hun skal prøve nr 2kom ingenting i går så er sikkert beinhard, nesten så jeg sitter og tenker på klyster
hihi oki herligbedlington terrier![]()
Digg å være ferdig ja!!!!Tror kanskje det er første gang (ever) hvor julegavene er i hus så tidlig - helt fantastisk!
Så deilig at hun ikke reagerer på sånt da! Heldig er du
Mannen er en pinnekjøtt-mann, så blir det + at han lager ribbe (foreldrene mine kommer visst til oss til jul likevel og pappa er så glad I ribbe, så da blir det ribbe i tillegg)+ masse tilbehør
Dere da?
begynt ja...men ikke ferdigHar ikke begynt å pakke inn julegavene, har dere? Har et lass som ligger klar til innpakking her![]()
men mange i butikk paker stygt inn så jeg takker ofte nei heheBestilt mye på nett så da får man det jo ikke innpakket, det er en fordel med å handle i butikkLitt kos å pakke inn da, men kan blir litt mye hehe
hehe det har jeg ikke tenkt påmen mange i butikk paker stygt inn så jeg takker ofte nei hehe
neiii ut på handlings...
hs ringte og kommer i morra på hjemmebesøk...