Tipper på detVi får nok se dt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper på detVi får nok se dt![]()
Det vil jeg troDet hadde vært tidenes julegave![]()
![]()
Han går ut i permisjon fra mandag 4. januar når jeg drar på jobb til midten av mars hvor lille U begynner i barnehagen.Det går fort ja. Skal mannen ha permisjon etter jul da?
Er ikke de i morgen en bedre nasjon enn de som spilte idag?Jada, håper det går fint i morgen også![]()
Jeg heier på deg!Jaaanå skal det trenast!
![]()
Ja. Så skravler vi daMå få til litt av det også![]()
Okei. Koselig med lang ferie først daHan går ut i permisjon fra mandag 4. januar når jeg drar på jobb til midten av mars hvor lille U begynner i barnehagen.
Han har ferie far 14. desember da
Mine kjære svigerforeldreHos dere???? Hvem er det dere har hatt der?:O
Hehe. Blir vel litt derTjajeg skal I bursdag til nevøen min jeg
![]()
Helt klartDet vil jeg tro![]()
HahaDigg å bli gulpa i hodet <3
Han kom å la seg nå så ja da kan jeg snart soveMen da får du litt "fri"
Si det til vekta. Hahaa ;DÆsj da. Det går fint
Hvem er det du har hatt på besøk som ikke tar hensyn til at de er på besøk?Du vil ikke tro hvordan det ser/så ut
Da hadde med seg hund med løpetid = blodflekker overalt, de har ommøblert hele kjøkkenet og inni kjøleskapet, de har spist julekakene mine...de har gutta sine nybrettede klær i alle vinduskarmene i huset!![]()
Kommer til å bli veldig koselig å ordne til jul sammenOkei. Koselig med lang ferie først da![]()
Det gjør vi helt sikkertJa. Så skravler vi da![]()
Er stress dit vi skal ogsåJeg og. Men ikke til stresset det er p være hos svigers til tider