Man gjør kanskje det, har ikke prøvd den stillingenHvis man skal bruke tvillingstilling så er det greit med pute til støtte. Mistenker at det kan bli behov for det.. men prøver i første omgang med vanlige sofaputer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man gjør kanskje det, har ikke prøvd den stillingenHvis man skal bruke tvillingstilling så er det greit med pute til støtte. Mistenker at det kan bli behov for det.. men prøver i første omgang med vanlige sofaputer.
Ja, det er det. De bor jo langt unna.Da er det jo ekstra hyggelig![]()
Det passer dårligNå er p.r sliten..
Jippi, grattis med detEn hel plass
Tar det vel fort i løpet av morgendagen eller onsdagBle det for a87 også
Ja det var det joHer inne![]()
Hurra for sjokoladeSjokoladen er ankommet huset![]()
Håpr det går braJa.. skal prøve å se hvordan det går. Er jo bare snakk om 2 uker så jeg håper på det beste![]()
Så fin den bledenne blandt annet.![]()
ny smekke. De var superkjekke å ha på frøkna når hun spiser grøt og sånt
![]()
Så utrolig søt den vardenne blandt annet.![]()
ny smekke. De var superkjekke å ha på frøkna når hun spiser grøt og sånt
![]()
Da hadde jeg nok latt væreJeg har lyst på sjokolade, men jeg får sånn halsbrann av det, så tror det er best å la være.
Blir ikke 10 mål av detteNå er p.r sliten..
Så flott det er blitt enklereetter hun fylte 2 har det gått veldig brahvertfall siste mnd
![]()
før var det pupp som måtte til også var hun lei seg pga ammeslutt, men i det siste har vi funnet frem boken og synget og da sovner henne. + hun har faste tider å våkne og sove på. hun får ikke sove mer enn til 08:45 max og får ikke sove lenger enn til 14:15![]()
He he jo takk for detJippi, grattis med det![]()
Du er vel på topp snartJo det tror jeg
Har de det like rotete hjemme også?Ufattelig mye!!![]()
Det ser sabla dårlig ut for detBlir ikke 10 mål av dette![]()
Det skal du væreFornøyd med det![]()
Det er braDet syntes nå jeg også
Det er jeg nok ikke neiDu er vel på topp snart