Jupp ble heldigvis bedre i 2.omgangGår bedre nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp ble heldigvis bedre i 2.omgangGår bedre nå![]()
Tror det var noen som hadde veddemål her ogsåJoda, kanskje ikke de hyggeligste vennenemen vi lo godt. Iallefall når ingen vant
![]()
Får se hvordan det fortsetter denne uka daMed denne farta så![]()
Hva syr du nå?Satser på detble skravla lite idag før nå på kveld. Har sydd og
Ble det for a87 ogsåKengu er superskravler, selvfølgelig ble det det for henne
Må ha kanel på risgrøtJapp smakte
Litt på risgrøten de var me
Kanel på. Ælskar ju kanel
JaDet hadde vært skikkelig gøy da![]()
Ikke så flink som degFlink musemor![]()
Nånå. Det tror jeg ikkeHa ha ligger vel langt bak
Kan ikke klage på detGreit det også![]()
Skjønner jo denJafår ikke til å reise nå, siden desember er en av de travleste mnd for en frisør. .
Var det på sist oppdatering. Så er der ja.. enn så lengeMen du ligger på topp?
Har mye å ta igjenJa, hun er jo det
Har jo hatt pause også.
Det går ikkeKan ikke klage på det![]()
Ja.. skal prøve å se hvordan det går. Er jo bare snakk om 2 uker så jeg håper på det besteFull dag imorgen?
Det er jo superbraJeg ligger som nr 9![]()
Huff så uheldige dere er daNå er jeg en smule lei sykdom. Minstemor var først forkjølet med hoste og snørr. Jeg ble tett i nesen og har vært det siden. Så var hun bedre et par dager, før hun plutselig fikk feber og var helt utslått. Jeg fikk halsbetennelse. Samboeren min fikk "mannfluensa", storesøster ble smittet, pappaen ble forkjølet, minstemor spøy, samboer spøy, jeg spøy, begge ungene lå rett ut med feber som varte i 2 dager. Så ble ungene bedre, feberen ble borte og de virket bare litt snørrete med litt hoste. Nå er minstemor skikkelig forkjølet igjen, etter to dager uten feber. Hun nyser, snørrer, hoster og hoster og har litt småutslett i ansiktet, i tillegg til å være rød rundt øynene. Blir helt matt.
Du har vel detHar mye å ta igjen
Hadde ikke vi alle det forrige månedJa, hun er jo det
Har jo hatt pause også.
Hoho. Jeg blir med !Sier til gubben at vi må melde oss inn I handballens venner når vi blir pensjonister![]()