Ha ha smarte degHoho. Overbeviste gubben om at han kjørte på butikken og kjøpte meg sjokolade. Jeg kunne jo ikke dra. Er jo kamp:O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha smarte degHoho. Overbeviste gubben om at han kjørte på butikken og kjøpte meg sjokolade. Jeg kunne jo ikke dra. Er jo kamp:O![]()
Ja. Så hun skrev detVar vel rundt 22.40 i følge musemor![]()
Syns det ser ut som om du har et godt forsprang, jegNja. Forventer ikke å ligge i toppen særlig mye lenger. Men skravler når jeg har tid![]()
Hva er månedsmålet da?Nærmer meg nok veldig![]()
Så en liten stund tilJa. Så hun skrev det:
Hadde egentlig ikke tenkt mer enn 1212, men vi får seHva er månedsmålet da?
Merkelig det derSånn kan det gå![]()
![]()
Heldig du!!Hoho. Overbeviste gubben om at han kjørte på butikken og kjøpte meg sjokolade. Jeg kunne jo ikke dra. Er jo kamp:O![]()
Når vi giftet oss hadde vi vært sammen i 5 år så da hadde folk innsett de tok feilHehesamme her. Da vi giftet oss hadde folk åpenlyst veddemål om hvor lenge det varte
![]()
Du er jo snart i mål på detHadde egentlig ikke tenkt mer enn 1212, men vi får se![]()
Det bør gå braDet bør de klare
Woho. Var det han? Skjønner det er kjipt når han er så mye borte. Hadde blitt dødssliten om gubben var borte hele dagen hver dagbare trening to dager i uken, men i det siste har det vært mye møter. hoho nå hører jeg en bil ute på parkeringsplassenkan det være.....MANNEN
![]()
Ja, vi kan unne dem det4 mål må de klare på 30 minutter![]()
Ja, jeg er jo fort detDu er jo snart i mål på det
Vi hadde vært sammen i 6 år viNår vi giftet oss hadde vi vært sammen i 5 år så da hadde folk innsett de tok feil
Ja, det gjør viJa, vi kan unne dem det![]()
Hehe, de hadde nok detNår vi giftet oss hadde vi vært sammen i 5 år så da hadde folk innsett de tok feil
JuhuJa det er greit for meg
Ja. Men sikkert flottSommerfargeDet i grunn
He he da må du ha nytt målJa, jeg er jo fort det![]()