Det var jo veldig lengeDen kan brukes til de er 4-5 år gamle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo veldig lengeDen kan brukes til de er 4-5 år gamle
Det ser lovende utDet vil jeg tro![]()
Men hanen har han ikke klart å treffe ennå?!Han har hagle og rifle. Jakter hver høst han vettu.![]()
Har dere mye klær til babyen?Har hatt to til jentungen og hun er veldig glad i dem
Har bukse jeg ohså![]()
Jepp, når de blir for store til krybben åpner man bare glidelåsen under og den faller ned og blir litt større enn en sprinkelsengDet var jo veldig lenge![]()
Takk!Uff det hørtes mye ut.
Masse god bedring til hele familien
Nami glæder meg till nyttårsaften å spisa kalkunI oppvaskmaskinen. Nei dadet var vel en trend for noen år siden?
Jeg pensler den med smør i Ca 2 dager også prøvde jeg en ny stuffing i går![]()
uff dåDet er dessverre jeg også![]()
Lurer på om ikke vi må ha kalkun på nyttårsaften.. eneste problemet er den hersens stekeovnen her vi bor nå. Den er helt håpløs.. Gleder meg til å flytte inn i eget hus med ny stekeovn.Nami glæder meg till nyttårsaften å spisa kalkun
Jeg tror vi har alt for mye. Har spart på alt etter storesøster. Har så langt vasket bare 50 og 56. Det fyller jo en hel kommode. Sist brukte vi 50 veldig lenge, men denne gangen er jeg usikker på om vi får brukt det. Lillesøster ligger an til å bli en del større.Har dere mye klær til babyen?
Jeg har sikkert ikke 1/3 av det jeg hadde til jentene. Med første barn både kjøper og får man jo en god del, og med nr to så hadde jeg mye etter første, siden det var samme kjønn. Denne gangen har jeg nesten ingenting.. Kvittet meg med alt av babyutstyr fordi jeg ikke skulle ha flere barn.. Og denne gangen så er det gutt. Har i tillegg litt dårligere råd nå enn sist. Kjenner jeg blir stresset når folk spør samboeren om hva vi trenger til babyen og han svarer "han har meeeer enn nok klær, i hvert fall". Haha. Ikke si det da! Vi har jo ikke det. Er hans første barn, så han vet ikke hvor mange skift en baby trenger, og hvor fort de vokser.. Ser jo ut som vi har mye mer enn vi har fordi det er ser 50, 56 og 62 samlet.. Regner heller ikke med at vi får ikke mye gaver som med første.
Hvilken kanal?Snart håndballkamp![]()
Det var jo utrolig smartJepp, når de blir for store til krybben åpner man bare glidelåsen under og den faller ned og blir litt større enn en sprinkelseng
Nærmer seg nå jaSnart håndballkamp![]()
Går på tv 2Hvilken kanal?
På tv 2Hvilken kanal?
Det gjør detNærmer seg nå ja![]()
Ser Asbjørns julekalender førstDet gjør det![]()
Joda, det er vel detDet er vel ganske vanlig i den alderen![]()