Veldig greit det daNår han er hjemme (har reisejobb ) så er det vanligvis han som laget middag,men han skulle jobbe på dagtid en ukes tid nå.. men det er da vel greit.har jo en 15 åring som kan lage middag om jeg kjøper inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit det daNår han er hjemme (har reisejobb ) så er det vanligvis han som laget middag,men han skulle jobbe på dagtid en ukes tid nå.. men det er da vel greit.har jo en 15 åring som kan lage middag om jeg kjøper inn![]()
Det er jo veldig bra daSnart 40021. Plass. Langt unna deg, men jeg er fornøyd!
Det går fort![]()
Er ikke redd for at jeg ikke klarer det lenger neiDet er ikke mye
Hehe nei det er santSkjønner jo den, men ikke om jeg har tenkt til å ikke bruke penger i hele tatt nå![]()
Hun skravler jo også en delTror det var Daim
Håper detSpennende om det blir målrekord![]()
Ihvertfall til at jeg er en såpass ferskingDet er jo veldig bra da![]()
Joda, det blir nok det med trening. Jeg gikk lenge sist, var blitt bedre når jeg ble gravid igjen men da slo det seg på nytt. Ikke helt uventetAu auer vel ikke håp at det blir bedre før etter fødsel?
Aner ikke hvor lenge det varerÅja. Varer de så lenge?
Får vente til etter jul nå. Mange regninger som skal betales nå på slutten og starten av det nye året også.Hehe nei det er sant
Du må holde oss oppdatertDet er det. Takk![]()
Ja jeg vet detHun skravler jo også en del![]()
Ja, han er ikke så ofte hjemme da, menVeldig greit det da![]()
Det skal jeg gjøreDu må holde oss oppdatert![]()
Synes du henger godt med jegIhvertfall til at jeg er en såpass fersking![]()
Neida, bare å henge på det så klarer du detDen storksaken er veldig veldig langt unna for min delHeiv meg på skravlingen alt for seint. Blæ.
Yes det er santFår vente til etter jul nå. Mange regninger som skal betales nå på slutten og starten av det nye året også.
Prøver jo så godt jeg kanSynes du henger godt med jeg![]()