He he da får han leteAkurat nå ligger eg så gott på sofan att eg orkar ikkje reisa meg opp å se. Syns mannen ska få leta litt selv oghans fel att de er borta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he da får han leteAkurat nå ligger eg så gott på sofan att eg orkar ikkje reisa meg opp å se. Syns mannen ska få leta litt selv oghans fel att de er borta.
Takk takkMoro å ha deg tilbake![]()
Fyker forbi duDeilig det
Jeg kommer ruslende etter![]()
Ja beste følelsenSå deilig med rent hus
Det er bare en unnskyldning; )Eller veldig travel![]()
Oh yes. Det er detJa beste følelsen![]()
Og det gir full jubel fra ungene og jag får brukt opp salatrestene etter tacoen i gårHørtes enkelt og godt ut![]()
Takkflink dere. Kan ikkje dere kom
Hjem till meg og![]()
Å jaKonkuranselaget på turn
Skal på en del ting så da blir det lite skravlingHar du mer å gjøre?
Takk for oppskriftJavist
En plate med mørk sjokolade
4dl melis
100 g smør
1 egg
Riv sjokolade med rivjern, smelt smør, bland alt i en bolle, så setter du deigen i kjøleskapet noen timer, tar ut av kjøleskapet og ruller kulerman kan bruke kokos istede for kakestrøssel! Jeg brukte det siden gubben ikke tåler kokos
Jeg oppbevarer de i kjøleskapet![]()
Bør det så han kommer seg på det konkurranselagetÅ jahåper virkelig han får med seg det!!
Så utrolig dårlig da.Desember 2016
Lykke tilØnsk meg lykke til. Prosjekt få mini til å sove i egen seng selv i gang
![]()
Håper det går bra. Lykke tilØnsk meg lykke til. Prosjekt få mini til å sove i egen seng selv i gang
![]()
Yes mulig man kan det altså. Får sjekke om det blir aktueltSå utrolig dårlig da.
Burde vært mulig å ta den igjen en månedstid senere dersom man er syk
En av grunnene til at jeg heller har jentene sine kontoer i mitt navn..Men den står i hans navn og da er det litt annerledes