Nei tydligvis ikkeIkke alltid dagen for de helt store lurene tydeligvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tydligvis ikkeIkke alltid dagen for de helt store lurene tydeligvis
Nycklar har ej komt seg utførbi huset.I bilen da![]()
Nej før de er hans bilnycklen somI lommen på jakken mannen har med seg på jobb?
Nei . Har ikje funnet de har tom kollat i søppel . Før jenta på 17 Mnd har tendes å slænga tingHm... har du funnet den nå?
Jada! Nå har vi fått besøk av mamma, det er stas for lillemorHallo
Alt bra?
Endelig ei som liker sammeDet liker jeg også![]()
Hehe, vært plaget lenge? :/Kan ikke annet enn å klage! Ha ha neida [emoji14] Er sliten, ryggen er teit og bekkenet er ikke venn med meg, alt er som det skal 25 uker på vei med andre ord!![]()
Hva har dere spist?Nå har meg og barnen spist, de sitter å leker så fint. Da kan eg vara på bv litt![]()
Hmm, så kjedelig da.. håper det finner deNei . Har ikje funnet de har tom kollat i søppel . Før jenta på 17 Mnd har tendes å slænga ting
te med melk? Jeg ogsåEndelig ei som liker samme![]()
Spaghetti kjøttdeigHva har dere spist?
Nei eg orkar ikkje leta efter de nå. Mannen får leta vidare nær han kommer hemHmm, så kjedelig da.. håper det finner de![]()
Ja, bekkenet var grunnen til at jeg testet egentlig [emoji14] Men nå har det satt seg i symfysen, det vært mest i korsryggen hittil. Liker det dårlig.Hehe, vært plaget lenge? :/
14. desJa, den stellevesken er fantastisk. Sikler veldig på den selv,
Når har du bursdag da?![]()
Det er så koseligFår vel pakke inn gaver snart.
NamTjohoo endelig ferdig med å lage sjokoladekuler![]()
HahaKan meddele at jeg nå har dusjet, og den dusjen var som å komme til himmelriket!![]()
TakkHahagratulerer med det!
Haha ja det var det daNamikke spise før jul?