Ikke alltid dagen for de helt store lurene tydeligvisSå lite sov jenta me og .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid dagen for de helt store lurene tydeligvisSå lite sov jenta me og .
HihiEr det tvang på gang her?![]()
Jeg tar en vårrull hvis du tar en tempura maki![]()
Jepp! Og med et relativt høyt kravMange fine premier som frister da![]()
Skjønner den. Greit å få orden på rommet etter hvert ogsåHan sover sammen med oss enda. Har mast på gubben at han må rydde opp i alt rotet han har laget på det som skal bli mini sitt soverom uten at det blir gjort. Så nå går jeg snart løs på det og da havner mesteparten i søppelet
Det synes du velHihi
Huff, høres ut som en dårlig deal![]()
![]()
Litt for høye kravJepp! Og med et relativt høyt krav![]()
Jaja gjør som du vilMan får mer stråling av TVenbedre at jeg hører en å gå å være stresset og stresse babyen hele tiden
Tror jeg står overDet synes du vel![]()
He he det er vel ikke umuligSynes jeg er flink til å kjøpe på tilbud jeg. Men andre er vel kanskje flinkere![]()
Ja jeg har mast på gubben siden sommerferien men det havner bare mer rot inn dit. Greit vi ikke har den største leiligheten og knøttliten bod men kan ikke ha alt på mini sitt soverom heller.Skjønner den. Greit å få orden på rommet etter hvert også![]()
Yes tusen takkGratulerer med innlegg nr 10 000 da![]()
I bilen daHar redan tatt av alla putar Stora og små i sofan
Nei, du klarer det nok fintLitt for høye krav![]()
Får håpe på detTydeligvis ikke. Sutrete som fy da siden han ikke har sovet noe særlig idag men blir en tidlig kveld da. Satser på at han sovner greit i kveld ihvertfall
Nei, det blir jo litt dumt.Ja jeg har mast på gubben siden sommerferien men det havner bare mer rot inn dit. Greit vi ikke har den største leiligheten og knøttliten bod men kan ikke ha alt på mini sitt soverom heller.
Du kan vurdere det ihvertfallTror jeg står over![]()
Nøye planlagt regner jeg medYes tusen takk![]()
He he ja så.klart det erNøye planlagt regner jeg med![]()
Kommer helt an på når det blir fødsel detNei, du klarer det nok finter verre med meg. Kravene er jo mye høyere enn hva jeg har skrevet her inne tilsammen
![]()
Tja sier jeg bareDu kan vurdere det ihvertfall![]()