Puerto Rico i kveldHvEM spiller de mot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puerto Rico i kveldHvEM spiller de mot?
Ikke jeg hellerHahaha!! Du liker ikke sushi?![]()
Kan virkelig ikke fordra det.Hahaha!! Du liker ikke sushi?![]()
Ja!Da blir det stor stas med jente![]()
Han er vel vant til det da.Han sier vel at det er bare sånn det er
Det er jo gøyJa!alle på mannen sin side ble jo helt i ekstase!
![]()
Egentlig ikke, har liksom ikke blitt til detNoen spesiell grunn til det?
Her har det liksom blitt en del av førjulstiden![]()
Mye annet som skjer i desember også da, så skjønner jo denEgentlig ikke, har liksom ikke blitt til det
Nei, men føltes så lite riktig og flaut å få masse gaver fra alle og en hver uten å gi noe tilbakeMen det er jo ikke ditt problem da..
Jeg er heller ikke noe fan.. Kan spise tempura, men står over rå fisk..Kan virkelig ikke fordra det.
Har prøvd det flere ganger siden det visstnok sla bare være sååå god, jeg syns det er helt motsatt
Er mye mulig jeg må gjøre det jabestill time før om du føler behov for det![]()
Jepp! Kvelden er ryddetDet gjør jeg også
Gleder meg til kamp igjen i kveld![]()
Heldig du er som har en mamma i nerheten som kan ta snuppa de på tur iblandGod dagplaner for dagen ?
Her skal mamma gå tur med snuppa så jeg får tatt en løpetur, også er det oppsetting av ukesmeny, og handling.
Er også ferdig med husvasken for i dag![]()
Satser på at jentungen sovner til vanlig tid her ogsåJepp! Kvelden er ryddet![]()
Hæ? Og du har prøvd fra et ordentlig sted og flere typer?Ikke jeg heller![]()
Det skjønner jeg godt.. men hvis svigerfamilien tar helt av på gavekjøpene så kan man ikke nødvendigvis henge med. Er ikke alle som driter penger..Nei, men føltes så lite riktig og flaut å få masse gaver fra alle og en hver uten å gi noe tilbake![]()
Tja, det kan vel diskuteresHæ? Og du har prøvd fra et ordentlig sted og flere typer?
Er pga stråling og det kan stresse babyenjordmor sa ingenting på dethun sa det er bedre enn at jeg skal være redd
Nei men.. ikke engang ris med laksebiter? Eller fritert scampi?Kan virkelig ikke fordra det.
Har prøvd det flere ganger siden det visstnok sla bare være sååå god, jeg syns det er helt motsatt