Skravletråd desember

Folk er forskjellige har jeg funnet ut. Min familie takker uansett, svigerfamilien takker vel aldri i grunn
Det er sant. Sånn vil det nok være.

Hvordan synes du bekkenløsningen utvikler seg ut over svangerskapet da?
blir verre, men skal ikke klage enda :) merket det mye i uke 15 med N startet med behandling hos kiropraktor. denne gangen går jeg til fyso for hjalp ingenting hos kiropraktor sist. knakk opp igjen etter 3 timer og var enda verre da :o hos deg da?

Ofte er vel presset noe man selv føler da..
Ja, absolutt. Men husker spesielt en gave til svigers. Vi hadde kjøpt fjøl med sånne spekepølser. Svoger og svigerinnen min hadde da kjøpt samme fjøl til de, i tillegg til 3 andre gaver. Det tok kaka!

Ja, absolutt. Men husker spesielt en gave til svigers. Vi hadde kjøpt fjøl med sånne spekepølser. Svoger og svigerinnen min hadde da kjøpt samme fjøl til de, i tillegg til 3 andre gaver. Det tok kaka!
Er vel sånn det er, man har forskjellige budsjett
Eller kjøper på tilbud og dermed legger man på litt ekstra

blir verre, men skal ikke klage enda :) merket det mye i uke 15 med N startet med behandling hos kiropraktor. denne gangen går jeg til fyso for hjalp ingenting hos kiropraktor sist. knakk opp igjen etter 3 timer og var enda verre da :eek: hos deg da?
Varierer fra dag til dag. Nå er det ganske ille. Kiropraktor hjalp absolutt ikke, av fysi har jeg fått noen øvelser; men det er 2 mnd siden så lurer på om jeg skal spørre om en ny henvisning..

Back
Topp