Takk for det!Kos deg på shopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det!Kos deg på shopping
Det er sant. Sånn vil det nok være.Folk er forskjellige har jeg funnet ut. Min familie takker uansett, svigerfamilien takker vel aldri i grunn
Vi har fått hjrmmestrikka til kb helt frem til for to år siden.Føler det var mer vanlig før![]()
Jeg pleier å begynne i oktober jeg.Mange som drøyer handling til lille julaften tror jeg![]()
![]()
Hva skal du ha?Blir nok til det hvis jeg ikke finner det jeg skal ha idag.![]()
blir verre, men skal ikke klage endaHvordan synes du bekkenløsningen utvikler seg ut over svangerskapet da?
Ikke dumt det daJeg pleier å begynne i oktober jeg.![]()
Det gjør vi!kos degskravles senere
Ja, absolutt. Men husker spesielt en gave til svigers. Vi hadde kjøpt fjøl med sånne spekepølser. Svoger og svigerinnen min hadde da kjøpt samme fjøl til de, i tillegg til 3 andre gaver. Det tok kaka!Ofte er vel presset noe man selv føler da..
Mhm dessverre. Synes det er rart jeg.Det er sant. Sånn vil det nok være.
JaSpennende
Er det første barnet?
Et par av de Kähler lysestakene, noen varme votter, en bamse og litt dyresnop.Hva skal du ha?
Det synes jeg også, men kan vel ikke henge seg opp i det. Folk er forskjellige.Mhm dessverre. Synes det er rart jeg.
Er vel sånn det er, man har forskjellige budsjettJa, absolutt. Men husker spesielt en gave til svigers. Vi hadde kjøpt fjøl med sånne spekepølser. Svoger og svigerinnen min hadde da kjøpt samme fjøl til de, i tillegg til 3 andre gaver. Det tok kaka!
Da blir det ekstra stor stas
Nei man kan ikke det .Det synes jeg også, men kan vel ikke henge seg opp i det. Folk er forskjellige.
Varierer fra dag til dag. Nå er det ganske ille. Kiropraktor hjalp absolutt ikke, av fysi har jeg fått noen øvelser; men det er 2 mnd siden så lurer på om jeg skal spørre om en ny henvisning..blir verre, men skal ikke klage endamerket det mye i uke 15 med N startet med behandling hos kiropraktor. denne gangen går jeg til fyso for hjalp ingenting hos kiropraktor sist. knakk opp igjen etter 3 timer og var enda verre da
hos deg da?
Det skjønner jeg godt :-Nei man kan ikke det .
Men jeg ble sjokkert første gang jeg feiret med svigerfamilien og ingen takket
Oh får håpe du får tak iEt par av de Kähler lysestakene, noen varme votter, en bamse og litt dyresnop.![]()
Stakkars, kondolerer så myeNå svarre jeg akkurat på et sushi-spørsmål på matforumet og da ble det klart; det blir sushi til middag i dag![]()