Skravletråd desember

Er ikke alle som er like ille i hans familie heller; er mer svigersøstrene.. synes heller at fokuset kan være å kjøpe ordentlig ting til barna og så litt mindre til voksne. Ja, jeg ønsker meg faktisk strikketsokker til jul :D
Har sluttet å kjøpe ting til mange av de voksne i familien. Sånn som broren min kjøper bare gaver til barna, og så får han gave fra barna, siden han er ungkar og spellemann uten barn selv ;) Men han har også veldig greit med penger og kjøper det han har lyst på selv, så er bare tull å finne noe til han. Derfor får han fotobok med bilder av niesene sine. I fjor fikk han innrammet bilde.

Synes heldigvis ikke det har tatt av for mye i vår familie :)
Synes likevel noen har urealistiske ønsker da. Husker jeg ble så glad når jeg fikk strikkasokker til jul. Nå er det jo mange som får skikkelig dyre gaver som telefon, pc/Mac. Det forventes så mye mer.
Her får man skrive akkurat det man ønsker seg*,det betyr ikke at man ikke setter pris på det man får

Har sluttet å kjøpe ting til mange av de voksne i familien. Sånn som broren min kjøper bare gaver til barna, og så får han gave fra barna, siden han er ungkar og spellemann uten barn selv ;) Men han har også veldig greit med penger og kjøper det han har lyst på selv, så er bare tull å finne noe til han. Derfor får han fotobok med bilder av niesene sine. I fjor fikk han innrammet bilde.
Jeg prøvde å innføre det i fjor ved å avtale det på forhånd. Endte med at vi bare kjøpte til ungene, mens alle andre ikke klarte å dy seg..

haha da er vi to :p jeg savnet den så kom den i uke 8 :p bekkenløsning startet uke 5 nå og sist, men jeg klager ikke :) er jo ikke gjøre noe med så tidlig har jeg fått høre. men det er ikke noe godt når det knekker og knaker nei :/
Hvordan synes du bekkenløsningen utvikler seg ut over svangerskapet da?

Jeg prøvde å innføre det i fjor ved å avtale det på forhånd. Endte med at vi bare kjøpte til ungene, mens alle andre ikke klarte å dy seg..
Jeg synes det er skikkelig kjedelig å bare kjøpe til barna så jeg er glad vi ike har det sånn i min familie

Her får man skrive akkurat det man ønsker seg*,det betyr ikke at man ikke setter pris på det man får
Det er helt greit :)
Men opplever at noen nesten ikke takker for de mindre gavene. Det synes jeg er uhøflig :/

Back
Topp