Ja,iallefall all nonstop vi spiser Mens vi pynterPepperkaker høre med til jula![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,iallefall all nonstop vi spiser Mens vi pynterPepperkaker høre med til jula![]()
Det minner meg om at jeg må kjøpe mer non stopJa,iallefall all nonstop vi spiser Mens vi pynter![]()
I vurderte å bygge nytt hus skjønner du, men tomta vår er plassert så flott til og med utsikt, pluss at de nye tomtene I kommunen er veldig små. Så vi klarer ikke å flytte her fraOk skjønner![]()
Frøkna er andre barnet vi har i den barnehagen, og vi har enda ikke hatt noe å klage på.Så bra! Så det er barnehagen som har søkt om logoped og logoped som har søkt om hjelp av ppt?så godt å se at ting blir tatt tak i!
Ja,du skrev vi jaYes vi begge har det..begge må ibanken![]()
Så bra! Hvordan sa ppt at de kunne hjelpe?Frøkna er andre barnet vi har i den barnehagen, og vi har enda ikke hatt noe å klage på.
Bare masse skryt
Her er det utsolgt for nonstop på butikkene i nærheten. Flere som pynter til den store gullmedaljenDet minner meg om at jeg må kjøpe mer non stop
Må pynte mer på huset![]()
I en lekekasseNoen synsk her inne?? Barnen har gjømt en av bilnycklen till mannen sin bil. Hvor kan de vara tro?
Håper de har herHer er det utsolgt for nonstop på butikkene i nærheten. Flere som pynter til den store gullmedaljen![]()
PPT hjelper på litt annen måte enn en logoped så de utfyller hverandre på en måte.Så bra! Hvordan sa ppt at de kunne hjelpe?
Er det kjipe med å ha egen konto til kengubarnet.Ja,du skrev vi ja![]()
Vet om flere som har pyntet alle pepperkakene sine med seigmenn, fordi det har vært utsolgtHåper de har her
Har heldigvis flere butikker i nærhet, så noen av dem må jo ha![]()
Håper det hjelperPPT hjelper på litt annen måte enn en logoped så de utfyller hverandre på en måte.
Det første de skal gjøre er å teste språkforståelsen hennes, og så tar man det fra der.
Ikke helt det sammeVet om flere som har pyntet alle pepperkakene sine med seigmenn, fordi det har vært utsolgtblir liksom ikke det samme..
For da må man møte begge to?Er det kjipe med å ha egen konto til kengubarnet.
Helt klart. Seigmenn blir for seigtIkke helt det samme
Liker best non stop![]()
Det høres kjempe koselig utBlir 11 stk. 8 av oss skal sove der i 4 netter
Blir jo fort så harde ogsåHelt klart. Seigmenn blir for seigt![]()
Den er kjip
Se der jaDet minner meg om at jeg må kjøpe mer non stop
Må pynte mer på huset![]()