Skravletråd desember

Så slitsomt.
Jeg var utslitt etter mannen hadde vært på guttetur i Dublin for litt siden
Jeg følte meg som verdens kjipeste kjæreste her om dagen da jeg sa at samboer ikke kunne dra til danmark en helg å delta på nordisk mesterskap i taekwondo, men jeg vurderer å tygge litt på den karamellen igjen :) for hoved treneren foreslo at vi kunne være med, men jeg vet ikke :p

Har ingen familie i nærheten som kan avlaste meg heller om jeg og lille velger å bli hjemme.
What to do :/

Jeg har sagt til samboeren min at jeg nekter å gifte meg når jeg er 40. Da lar jeg heller være :p vil ikke være sånn gammel brud med voksne barn :p Sorry om jeg tråkker noen på tærne. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man først etter 10-15 år skal finne ut at man skal gifte seg. Jeg er sikkert rar. :p
Samme tenker jeg. Jeg hadde egentlig "mål" om å være gift innen jeg var 30. Ser litt dårlig ut, men nå vil jeg iallefall være forlova og planlegge bryllup innen da. Skjer ikke det, så tror jeg faktisk jeg sier nei hvis han spør. :p
Man skal jo ikke sammenligne seg med andre, og jeg tror egentlig at vårt forhold er sterkere enn de fleste andres i vennekretsen. Men seriøst. ALLE vi kjenner er enten gift eller planlegger bryllup. Selv om de bare har vært kjærester et år, og selv om de er studenter enda og hele pakka. De sniker i køa! :P

Fikse ideer var de ikke så fulle av de som bodde her før oss, bare rett og slett "det kan da ikke være så nøye" liksom. Hvorfor bruke mer penger enn nødvendig? Hvorfor kutte tapeten i hjørnet, når det er 20 cm igjen, vi smeller den bare bortover veggen så sparer vi litt. (Ja, også siger den og sitter ikke i hjørnet og må byttes...) "Hvorfor faktisk gjøre noe med et bad fra 1979 uten membran, det ligger jo i kjelleren så det lekker jo ikke noe alvolig, vi setter inn et dusjkabinett, og la oss for all del ikke bruke penger på et av kvalitet, det holder da med det enkleste", Male slitte lister fordi man skal selge? Pusse og lakke et totalt utslitt parkettgulv med myyyyyye slitasje på kjøkkenet? Neida, vi legger et teppe over det styggeste vi.

30 års krisen passerte jeg for lenge siden, 30 års dagen min ble nesten forbigodt i stillhet, vi hadde 1 års dag i huset 16 dager senere, mye høyere prioritert, første barnebarn på begge sider og i det hele tatt.

Men jeg lå og pratet med mannen i morges og innså at... fetteren min som jeg vokste opp med som egentig på en måte nesten er like gammel som meg blir FØRTI til sommeren!!!! FØRTI!!!!!

(Ok, han er tre år eldre enn meg da, jeg blir 37 til sommeren, men det er leeeeeeeeeeeeeeeeenge til, jeg ble da nettopp 36. Lenge til 40, sant?)
Vi skulle skifte lister i stua, da vi oppdaget at forrige eier hadde laget "skjult" el-anlegg bak listene. Dvs, ikke sånne vanlige strømledninger, men noen svarte ledninger uten jord. Vi endte opp med å klage til eierskifteforsikringen, og han kom tilbake og fikset det gratis. Han var elektriker med en masete samboer, og hadde gjort masse i hyrten og styrten for å blidgjøre "sjefen"..

Back
Topp