det skal jeg. Og har nok ei lita frøken som blir å smile stort når hun ser bestemor imorgenSå kjekt! Kos deg med mammaen din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det skal jeg. Og har nok ei lita frøken som blir å smile stort når hun ser bestemor imorgenSå kjekt! Kos deg med mammaen din![]()
Så utrolig flink du erjeg syrvanntett stellematte, smekker, gulpekluter, spisesmekker, toalett og sminkemapper til nå
![]()
Men sprekt,så det er greitNei ble ikke det altså
kos degStikker på tur jeg.![]()
Aah da skjønner jegMen det er for at han reiser så mye I jobben, har ble bare hjemme en uviss periode,men nå har han vært hjemme ei stund,bare på korte turer så nåler det greit at det er pappa som legger henne og sånn![]()
Ferdig på tur nåkos deg![]()
det skal du være stolt avJa 8 Mnd snart![]()
Ja, helt ekstremt også. Kjenner at jeg håper at det er lenge til overgangsalderenskikkelige hetetokter?
Hvor mye mangler du?Nei, nei, nei.
Nå må ikke BV bli treg, jeg ønsker å nå 600 før oppdateringen om 10 minutter
Jeg også, haha. Er du gammel?Ikke jeg heller, føler meg litt for gammel.![]()
Så slitsomt.Aah da skjønner jeguff det er sikkert ikke lett når far er ute å reiser så mye
jeg er alene to dager i uken, samboer kommer sent hjem, jeg syns det er nok jeg
er dævsliten når han kommer hjem
![]()
Etter dette innlegget, 6 stykkerHvor mye mangler du?
juhuuuTar meg en aldri så liten seiersdans og ett klapp på skulderen for at mini har sovnet selv i egen seng i kveld. Hurra!!
.
Er det tregt? Ikke jeg merkerNei, nei, nei.
Nå må ikke BV bli treg, jeg ønsker å nå 600 før oppdateringen om 10 minutter
Skal hun overnatte? Så kjektdet skal jeg. Og har nok ei lita frøken som blir å smile stort når hun ser bestemor imorgen![]()
Kan også være nettet mitt, eller maskinen.Er det tregt? Ikke jeg merker
ja. Det var velig koselig. Gubben er onkel til bursdagsbarnet. Og jeg er "tanta". Hun er så opptatt av jenta vår og hadde snakka i 3 dager om hvor mye hun gleda seg til at vi kom i bursdagen hennesKost dere?![]()
Dere er jaggu tøffe som har tatt på dere tenåring I hus! Hvor lenge har hun bodd hos dere?
Har aldri spist pepperkakehusetkun pynten. Hehe.