Helt fantastisk!Godt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt fantastisk!Godt?![]()
Jeg følte meg som verdens kjipeste kjæreste her om dagen da jeg sa at samboer ikke kunne dra til danmark en helg å delta på nordisk mesterskap i taekwondo, men jeg vurderer å tygge litt på den karamellen igjenSå slitsomt.
Jeg var utslitt etter mannen hadde vært på guttetur i Dublin for litt siden
Tja,jeg skulle aldri gifte megGodt?![]()
Var det han som fridde?Helt fantastisk!![]()
Er fornøyd med dagens innsatsAha ok da![]()
Hvorfor ikke?Tja,jeg skulle aldri gifte meg![]()
Samme tenker jeg. Jeg hadde egentlig "mål" om å være gift innen jeg var 30. Ser litt dårlig ut, men nå vil jeg iallefall være forlova og planlegge bryllup innen da. Skjer ikke det, så tror jeg faktisk jeg sier nei hvis han spør.Jeg har sagt til samboeren min at jeg nekter å gifte meg når jeg er 40. Da lar jeg heller værevil ikke være sånn gammel brud med voksne barn
Sorry om jeg tråkker noen på tærne. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man først etter 10-15 år skal finne ut at man skal gifte seg. Jeg er sikkert rar.
![]()
Ingen,hahaVar det han som fridde?
Tusen takkHehe, du er kjempe flink!![]()
Åja da, 90 stk til middag og 120 til kaffeHvorfor ikke?
Var det i kirke i hvit kjole og alt?
Ja kanske det har bara ikkje fått det med megHer er mange eldre enn det![]()
Vi skulle skifte lister i stua, da vi oppdaget at forrige eier hadde laget "skjult" el-anlegg bak listene. Dvs, ikke sånne vanlige strømledninger, men noen svarte ledninger uten jord. Vi endte opp med å klage til eierskifteforsikringen, og han kom tilbake og fikset det gratis. Han var elektriker med en masete samboer, og hadde gjort masse i hyrten og styrten for å blidgjøre "sjefen"..Fikse ideer var de ikke så fulle av de som bodde her før oss, bare rett og slett "det kan da ikke være så nøye" liksom. Hvorfor bruke mer penger enn nødvendig? Hvorfor kutte tapeten i hjørnet, når det er 20 cm igjen, vi smeller den bare bortover veggen så sparer vi litt. (Ja, også siger den og sitter ikke i hjørnet og må byttes...) "Hvorfor faktisk gjøre noe med et bad fra 1979 uten membran, det ligger jo i kjelleren så det lekker jo ikke noe alvolig, vi setter inn et dusjkabinett, og la oss for all del ikke bruke penger på et av kvalitet, det holder da med det enkleste", Male slitte lister fordi man skal selge? Pusse og lakke et totalt utslitt parkettgulv med myyyyyye slitasje på kjøkkenet? Neida, vi legger et teppe over det styggeste vi.
30 års krisen passerte jeg for lenge siden, 30 års dagen min ble nesten forbigodt i stillhet, vi hadde 1 års dag i huset 16 dager senere, mye høyere prioritert, første barnebarn på begge sider og i det hele tatt.
Men jeg lå og pratet med mannen i morges og innså at... fetteren min som jeg vokste opp med som egentig på en måte nesten er like gammel som meg blir FØRTI til sommeren!!!! FØRTI!!!!!
(Ok, han er tre år eldre enn meg da, jeg blir 37 til sommeren, men det er leeeeeeeeeeeeeeeeenge til, jeg ble da nettopp 36. Lenge til 40, sant?)
Håper alt er fint med dere alle sammenTusen takk![]()
OjojojÅja da, 90 stk til middag og 120 til kaffe![]()
Åh, så koselig! Gratulerer på forskudd!Ja,eller jeg ble 2 det året vi giftet oss, så er 8 år I marshar jubileums dag i morgen,9 år
![]()
Ja, ikke noe morro at det trekker ut sånn!Gitt opp jeg og. Samboere i 7år. Synes liksom det er på tide jeg![]()
Ahahhaha ja der har du jammen rett. Samma her. Var så ung og slank daSyns det er topp å se på brudebildet av meg selv, ikke en rynke i fjeset og 10 kg lettere![]()
I utlandet? Er ikke du på tur? Kult da!Var det ja![]()
Ja eg kan ikkje tro att eg er 31 år liksom. Vill helst vara yngreføler deg yngre?