Nettopp blitt 24Ser att noen her snakkar om alderfår spør hvor gammel er du?? Bara nyfiken liksom ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp blitt 24Ser att noen her snakkar om alderfår spør hvor gammel er du?? Bara nyfiken liksom ?
Kan ikke skade hvertfallFår hoppas det![]()
Så koseligtFikk bakeånden over meg
Passet bra når gutta var ute i dag..og innimellom bleieskift, kos og amming med snuppa![]()
Viktig å få i seg litt jaOhh denna maten asså . Får Hitta på noet Inget som fristar men må ju spisa
Må ikke slite deg helt ut da! Husker jeg følte meg så frisk og rask etter forrige fødsel at jeg dro på et kjøpesenter for å ordne ting sammen med mamma. Endte opp med å måtte sette meg ned, skikkelig dårlig med etterrier fra h..Fikk bakeånden over meg![]()
Passet bra når gutta var ute i dag..og innimellom bleieskift, kos og amming med snuppa![]()
28.Hvor gammel var du igjen sa du?
Ja jeg er jo detDu er ung enda![]()
kænns dom året springer efter 25
Jeg er 28!Ser att noen her snakkar om alderfår spør hvor gammel er du?? Bara nyfiken liksom ?
Oh ja syr du ?ja.. gikk bare i ett idag. Måtte sy litt og. Spisesmekke![]()
31 kan ikkje tro selv att eg er 31 år28du?
Bra beregnet detJepp, havnet på akkurat 600![]()
Kænner meg gammal her, alla er liksomJeg er 26![]()
HeldigJeg kommer til å få en ny maskin når jeg kommer tilbake på jobb
Ja det er sikkert lurtVeldig. Må prøve med en varmeflaske eller noe tror jeg
Hvem heier du på?jepp, vi ser det![]()
Nei de skadar væl ikkjeKan ikke skade hvertfall![]()
Nope det gjør jeg ikkeGjøre det, flink du er, men du går vel ikke for vuggen?
Ja ja. Du har ikkje rester av tacobaguett å senda meg ?Viktig å få i seg litt ja![]()