La 2015 bli året:)

5+0

Da har vi passert den kjemiske grensa, skikkelig deilig følelse:D
Mer oppblåst i dag enn jeg har vært frem til nå, håper d bare er en morgenting:p Håper de neste 7 ukene går litt fort, blir godt å komme forbi 12 uker. Selv om vi blir å fortelle d til aller nærmeste familie i jula, er da 7+5. Gleder meg veldig, kommer til å bli ville tilstander tror jeg, haha!
Er vel på tide å flytte dagboken over til august også:)
Gratulerer med passert grense ;)
 
Ja, d er kanskje noe med at man forstår seg best på sitt eget kjønn eller noe:p Får vi jente tror jeg mannen blir solgt med en gang og kommer til å være skikkelig prinsessepappa;)
Ønsker jente først fordi jeg har inntrykk av at gutter som har jente som storesøsken blir litt mer soft, men d er sikkert bare tilfeldig:p
Siden d er såpass sikkert at d blir tvillinger på deg er d jo nesten mer spennende når du kan få vite kjønn;) Kanskje d blir en jente på hver av deg og mannen! Var du på ul før denne gangen? Om d var stor sjans for tvillinger allerede da...?
Er nok noe i det du sier der ja, at man forstår seg best på sitt eget kjønn ;) Hihi, herlig med slike prinsessepappaer :D Finnes ikke noe som er mer vakkert enn en pappa med barnet sitt på armen synes jeg!
Ja, vet du, jeg leste en forskning om det en gang og det viste seg det at de guttene som har storesøster(e) har større sannsynlighet for å bli mer soft enn de som har lillesøster(e). Så det kan nok hende at du har helt rett der ;)
Hihi, kan jo hende :D Vi får vente og se litt lenger ut. Uansett så må vi få svar på ultralyden først, men om det er kun en der så skal jeg ha en leteaksjon i hele kroppen min etter den andre, for da har den gjemt seg :))
Nei, gynekologen min mente at jeg ikke trengte å komme på ul før el denne gangen fordi egglederne mine var såpass late at hun sa at sjansen for overstimulering var praktisk talt ikke eksisterende. Vel, ser ut til at ho skal få spise sine egne ord veldig snart :))
 
Er nok noe i det du sier der ja, at man forstår seg best på sitt eget kjønn ;) Hihi, herlig med slike prinsessepappaer :D Finnes ikke noe som er mer vakkert enn en pappa med barnet sitt på armen synes jeg!
Ja, vet du, jeg leste en forskning om det en gang og det viste seg det at de guttene som har storesøster(e) har større sannsynlighet for å bli mer soft enn de som har lillesøster(e). Så det kan nok hende at du har helt rett der ;)
Hihi, kan jo hende :D Vi får vente og se litt lenger ut. Uansett så må vi få svar på ultralyden først, men om det er kun en der så skal jeg ha en leteaksjon i hele kroppen min etter den andre, for da har den gjemt seg :))
Nei, gynekologen min mente at jeg ikke trengte å komme på ul før el denne gangen fordi egglederne mine var såpass late at hun sa at sjansen for overstimulering var praktisk talt ikke eksisterende. Vel, ser ut til at ho skal få spise sine egne ord veldig snart :))

Ha, da var ikke mine antagelser helt på jordet mao;)
Hahaha, leteaksjon etter nr2 ja, lo høyt her nå:p Mener også jeg har hørt at d så og si er ikkeeksisterende på pergo/letrozol/femar for overstimulering, men jaja...den som ler sist ler beste;)

Edit: nei, nå tuller jeg vel litt...d ER litt større sjanse for tvillinger ved letrozol/femar og enda litt høyere på pergo, men men:p
 
Last edited:
Har allerede planen klar om å pakke inn en body til mannen på julaften :D

DET blir koselig da:) Håper å kunne gjøre d til mine foreldre samme dag, må bare krysse fingrene for at d går bra fremover;)
 
DET blir koselig da:) Håper å kunne gjøre d til mine foreldre samme dag, må bare krysse fingrene for at d går bra fremover;)
Det SKAL det! Lille spire har med å bli der frem til termin ;)
 
Hvis noen har interesse av hvordan en digital kan se ut innvendig på 3+:)
ImageUploadedByBV Forum1449487106.627740.jpg
 
5+3

Formen er fortsatt veldig bra, fortsatt bare såvidt jeg kjenner kvalmen før jeg spiser på morgenen. Press og stikk i livmorområdet har d vært hele tiden, litt til og fra i løpet av dagen, men ingen dager uten. Og plutselig kan jeg bli VELDIG sulten, men d går over like fort:p
Var å fikk tatt blodprøve i går (hcg og progesteron), regner med jeg får svaret på disse innen noen få dager hvertfall. Er progesteron som var d viktigste, for å vite om jeg bare skal slutte på crinone eller fortsette. Har også ordnet første jordmortime som blir 14 januar, mye spennende i vente:)
 
5+5

Still going strong:)
Lurer på om kvalmen så smått er på vei...i dag like før jeg skulle spise kom d en skikkelig kvalmebølge (ikke kjent d så sterkt tidligere), varte ikke lenge og ble borte tvert jeg fikk i meg juice og mat:p Blir spennende å se hvordan d utarter seg de neste dagene...
Enda ikke fått svaret på blodprøven min, men kunne ringe i morgen å høre om resultatet var kommet da.
 
5+6

Hmpf, resultatet var enda ikke kommet!! Så måtte ringe tilbake på mandag, da er d 1 uke siden jeg tok blodprøven...skjønner ikke at d skal ta SÅ lang tid:p Jaja, får bare fortsette på Crinone, så får vi se på mandag da:)
Også tror jeg kvalmen har innhentet meg, hvertfall i dag...ikke like sterk hele tiden, men sånn svak kvalmefølelse hele dagen (noen ganger sterkere og noen ganger svakere).
 
Last edited:
6+1

Fredag og lørdag er de dagene jeg har kjent mest til kvalmen hittil, i dag er den så og si fraværende igjen. Ganske deilig i grunn:p Ellers er d lite nytt å rapportere. Spent på hvordan d blir til uken med både sen- og tidligvakter...
 
6+2

Da fikk jeg endelig svar på hcg og progesteron prøven jeg tok for akkurat en uke siden:)
Hcg 13.612 og progesteron 54
Forteller meg egentlig ikke så mye, men jeg er gravid og trenger ikke gå på crinone lengre:p Så nå tar jeg siste crinonen i morgen tidlig, så er d slutt:eek: Litt spennende d også, men stoler innerst inne på at alt er greit når de sier d, likevel er d vanskelig å legge bekymringene helt fra seg:p
 
Last edited:
6+4

Litt kvalm av og til igjen, men ikke sånn som d var i helgen. Siste crinonen ble tatt i går, og her står d fortsatt bra til hvertfall...spent på de neste dagene:p
 
Deilig at du ikke er grusomt kvalm hele tiden :D Håper det holder seg slik!
 
Ja, jeg er nok ganske heldig mtp kvalmen:) Bare to dager igjen for deg:D Som jeg gleder meg!!;)
Virker som om de fleste ikke kaster opp enda :) Kanskje august er en sånn lykke måned for kvalme og oppkast? :D
Hihi, ja, nå er det ikke lenge igjen! Neeesten bare en dag :D
 
Back
Topp