Skravletråd desember

Akurat nå kænner eg maten er ett nød. Spiser en skive med banan og nugatti :D
. ska baka Pepparkaker med barnen om litt. Du då?
Så koslig :) Jeg skal pynte til jul :)

Fikk sovet en time :) store N sovnet sent igjen, men nå blir hun vekket om en time :)

Mormor er søt da :D får lov til å låne marsipan former så vi kan lage ting :D
Skal du lage marsipan?

Skal du lage marsipan?
Kjøper ferdig :p klarer knapt matlukten i huset så holder meg unna baking og matlaging i år. Kanskje neste år, men marsipan nei er det kjedeligste som er med mandlene :p

Kjøper ferdig :p klarer knapt matlukten i huset så holder meg unna baking og matlaging i år. Kanskje neste år, men marsipan nei er det kjedeligste som er med mandlene :p
Hva skal dere bruke marsipanformene til da? :p Edit: leste ikke bra nok, så først nå du skulle kjøpe ferdig marsipan :P

Last edited:
Man kan da lage figurerer av kjøpt marsipan?
Det var øynene mine som ikke fulgte godt nok med. Så ikke hun skrev at hun skulle kjøpe ferdig, bare at hun skulle holde seg unna matlaging og baking, så trodde hun skulle bruke formene til noe annet

Hva er planen idag damer? Min kjære er jo i nabofylket etter et julebord, og alt av veier osv er foreløpig stengt pga stormen. Spent på om og når han kommer seg hjem. :p
Oi, håper han er hjemme nå?:)
Vi er straks på vei til flyplassen....hjem til gutta❤️

da får man løpesko og fitbit til bursdagen sin og skibukse til jul :) da blir han nok fornøyd :)

Da ble det visst småkaker i dag :)

Var visst ikke det smarteste jeg har gjort. Tenkte at jeg liksågodt kunne lage deig til kransekakestenger mens jeg ordnet til frokost. Nå ligger jeg rett ut på sofaen med vondt over alt.

Ja, tenker de hadde litt lyst på sjokolade selv ;)

Kjøpe en ekstra koffert da ;)
Vi har ikke innsjekket bagasje, det er grisedyrt!:P

Her så blir hun bare grinete hvis bilen stopper :o
Vi kjørte mye bil de første ukene. Eneste måten å roe henne ned på. Det ble en del bensin utgifter kan man si ;)
Hehe sånn var vist jeg også når jeg var baby :) tuppa derimot roet seg kun når hun ble bært og helst av meg. (Kolikk jente. )

Back
Topp